PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarancja pracy

  • 91. Data: 2009-05-08 12:12:13
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnh087b5.veb.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > Podział mamy na dobra podstawowe i luksusowe.
    Kto tak powiedział i kto tego podziału dokonał?
    I jeszcze jedno - czemu się nim przejmować?

    > Nie ma czegoś takiego jak dobro 'norma'.
    Kto tak powiedział i jak udowodnił?

    > Pewne dobra luksusowe mogą być powszechnie dostępne, nie
    > zmienia to faktu że są to dobra luksusowe i rezygnacja z nich jest
    > rozsądnym krokiem w przypadku dużych trudności materialnych.
    To może w ramach rezygnacji z dóbr luksusowych podcierać się gniecioną
    gazetą?
    Aha - gazeta to dobro luksusowe, nielicznym dostępne.
    No to może liściem?

    > Populistyczne hasło, świetnie nadające się do skandowania przy paleniu
    > opon.
    Opony - jak powszechnie wiadomo - pali się na znak zadowolenia i na wiwat.

    > Ile konkretnie to jest ta godna płaca?
    Konkretnie tyle, żeby godnie żyć.

    > Jako że sam przez rok byłem w takiej sytuacji jak opisana wyżej (fakt,
    > nie zarabiałem 927, tylko AŻ tysiąc zł) - znaleźć lepszą pracę i powoli
    > dźwignąć się z takiego statusu. Tak, wiem że ciężko. Osobiście
    > doświadczyłem, ale przeżyć się da.
    I przez zemstę pragniesz, aby inni też tak mieli?

    --
    Jotte

  • 92. Data: 2009-05-08 12:18:27
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Herald" napisał:
    > Teraz policz sobie że przeciętny polak zarabiający 954zł (netto z 1276PLN)
    > za czynsz płaci ~500-600zł. Do tego media (energia, woda, gaz, TV) .... a
    > za co żyć?

    jak to za co, trza kombinować jak inni, czyli kraść, an tym opiera się
    komuna:O)
    bo przecież ile byś nie zarabiał to skoro rząd jawnie okrada cię z połowy
    dochodów, a jeszcze nie wiadomo ile okraca cię niejawnie to zawsze nawet na
    życie ci nie starczy!O(

  • 93. Data: 2009-05-08 12:30:16
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Jotte" napisał:
    > Co planujesz dla tych, którzy _są_ w sytuacji bez wyjścia ale łopatą i
    > miotłą nie mogą?

    oj tam, zawsze się coś znajdzie, można przecież cegłę z miejsca na miejsce
    przenosić, nawet kaleka potrafi, a zawsze praca, taki miał pomysł nasz
    Bolek:O)

  • 94. Data: 2009-05-08 12:37:44
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "januszek" napisał:
    > nadal jest najwiecej (zapytaj w dowolnej, duzej firmie sprzatajacej). I
    > mimo, kryzysu, nie ma chetnych do jej wykonywania.

    a jak myślisz dlaczego?
    bo pewnie płaca jest poniżej pracy i tyle:O(

    ty będziesz machał młotem/łopatą za 200zł?
    a każdy chętnie by cie zatrudnił, bo widzisz, jak jest praca to musi być
    płaca, a pracy nie ma,
    teraz sie zastanów jak to możliwe?:O)

  • 95. Data: 2009-05-08 13:24:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-08, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    [... cut populistyczny crap ...]

    > Konkretnie tyle, żeby godnie żyć.

    Wartość w złotówkach poprosze.
    Bez populistycznego bredzenia.

    Ja Ci za to powiem skąd wziąć:

    obciążyć stosownie większym podatkiem działaczy związkowych
    i z tej kwoty sfinansować podniesienie pensji minimalnej.
    Działacze powinni być zadowoleni, w końcu ich pieniądze
    przysłużą się słusznej sprawie. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 96. Data: 2009-05-08 13:47:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnh08ckd.1d8.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > Ja Ci za to powiem
    Nie szkodzi.

    --
    Jotte

  • 97. Data: 2009-05-08 13:50:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gtvkh4$dp$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Podstawą jest symulacja ekonomiczna, aby udowodnić
    > że to nie kosztuje tak dużo a może wcale.
    > Niestety nie posiadam żadnego oppracowania pomimo
    > że od dawna szukam sojuszników, sponsorów.
    A nie myślałeś, że może istnieje jakiś nietrudny do rozpoznania powód tego
    stanu rzeczy?

    --
    Jotte

  • 98. Data: 2009-05-08 13:55:24
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2009-05-08, Herald <h...@o...eu> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > "Przeciętny Polak" z pensją 1276 to spore nadużycie.
    > Pensja minimalna nie jest pensją średnią.

    No a pensja średnia, nie jest pensją przeciętną....

    --
    Kaczuś

  • 99. Data: 2009-05-08 13:59:46
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-08, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > No a pensja średnia, nie jest pensją przeciętną....

    "Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w zł"
    http://www.stat.gov.pl/gus/5840_1630_PLK_HTML.htm

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 100. Data: 2009-05-08 14:08:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2009-05-08, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > "Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w zł"
    > http://www.stat.gov.pl/gus/5840_1630_PLK_HTML.htm

    Tak, a w dokumecie o ISO piszą o audicie i auditorach. To, że urzędas
    nie potrafi rozróżnić podstawowych rzeczy, to rozumiem, ale mam
    nadzieję, że jako osoba - mam nadzieję wykształcona, chyba wiesz, że
    przeciętna to mediana, a nie średnia arytmetyczna....