PracaGrupypl.praca.szukana › =-=-=-=-Grafik komputerowy+DTP_ Łódź-=-=-=-=

  • 1. Data: 2004-10-10 18:49:00
    Temat: =-=-=-=-Grafik komputerowy+DTP_ Łódź-=-=-=-=
    Od: "dawid" <d...@i...pl>

    Witam.
    Poszukuje pracy wszędzie tam gdzie przydadzą się moje umiejętności z zakresu
    grafiki komputerowej.

    Interesuje mnie praca:
    -stała ; umowa o pracę (najchętniej)
    -czasowa
    -współpraca przez Internet

    Mam doświadczenie w projektowaniu reklam, plakatów, ulotek ,retuszu zdjęć,
    fotomontażu,
    składaniu tekstu i przygotowania materiałów do druku .
    Pracowałem także przy cyfrowej obróbce filmów- montaż nieliniowy+efekty
    specjalne.

    Programy na których dotychczas pracowałem :

    Programy do grafiki 2d:
    Corel Draw, Corel PhotoPaint, Photoshop

    Programy do grafiki 3d:
    3dsMax, Poser

    Programy do obróbki filmów:
    Premiere, Media Studio, Video Studio

    Systemy operacyjne:
    Windows 9.x,2000,XP,NT

    Programy DTP:
    QuarkXPress Passport, Pakiet Adobe: Acrobat, Distiller

    Inne:
    MsOffice, Lotus, Cool Edit, Samplitude Proffesional, Sound Forge

    Jeśli te informacje nie wystarczą to prześlę swoje cv na życzenie.
    Proszę o kontakt d...@o...pl
    Proszę wykreślić wielkie litery.
    Dawid Pawlik