PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaGdańsk => Angular Developer <= › Gdańsk => Angular Developer <=
  • Data: 2022-10-07 18:30:07
    Temat: Gdańsk => Angular Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL> szukaj wiadomości tego autora

    Dla naszego klienta, polskiego wydawnictwa specjalizującego się w
    podręcznikach szkolnych, będącego na rynku od ponad 30 lat,
    poszukujemy kandydata na stanowisko:

    *****
    ***** Angular Developer
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * wdrożenie nowych funkcjonalności aplikacji, zgodnie z wytycznymi
    otrzymanymi od architektów i analityków,
    * opracowywanie pomysłów nowych funkcjonalności i aplikacji,
    * gotowość do pomocy juniorom przy code review,
    * współpraca z testerami przy zgłoszeniach błędów,
    * refaktoryzacja kodu.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Doświadczenie komercyjne z JavaScript oraz frameworkiem Angular2+,
    * dobra znajomość TypeScript,
    * umiejętność pracy z CSS oraz HTML,
    * doświadczenie w środowisku GIT,
    * komunikatywność oraz działanie zespołowe.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * doświadczenie w tworzeniu aplikacji,
    * dodatkowa znajomość React oraz Ngrx/Store/Redux,
    * styczność z adobe animate,
    * znajomość REST api oraz node.js.

    ***** Oferujemy:

    * płatne urlopy,
    * pracę z doświadczonymi developerami,
    * realny wpływ na prowadzony projekt,
    * elastyczny czas pracy oraz spotkania integracyjne,
    * dofinansowanie do szkoleń oraz kursów,

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2210
    => => =>