PracaGrupypl.praca.dyskusjeFundusz emerytalny › Fundusz emerytalny
  • Data: 2005-07-22 16:55:37
    Temat: Fundusz emerytalny
    Od: "Ingarden" <l...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem w takiej sytuacji:
    Od czerwca pracuje w firmie (umowa o prace) z ktora wczesniej (kwiecien i
    maj) mialem podpisana umowe o dzielo.
    Czyli za ok. tydzien rozpoczne trzeci miesiac pracy na umowe o prace (okres
    probny), nie liczac dwoch miesiecy podczas ktorych mialem podpisana umowe o
    dzielo.
    Nie wiem, czy moge jeszcze wybrac OFE. Po przeczytaniu archiwum mam jeszcze
    wiekszy metlik w glowie..
    - Czy na wybranie OFE i unikniecie losowania mam dwa tygodnie, czy trzy
    miesiace od momentu rozpoczecia pracy?
    - Czy "rozpoczecie pracy" to podpisanie umowy o dzielo, czy dopiero umowy o
    prace / umowy-zlecenie?

    Dziekuje uprzejmie za pomoc.

    --
    in