PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eurobank

  • 11. Data: 2003-06-05 17:03:12
    Temat: Re: Eurobank
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote in news:bbnoa8$n2i$1
    @okapi.ict.pwr.wroc.pl:

    /ciach.../

    > oj naiwny naiwny naiiiwnyyy
    > jak dziecko we mgle ;-).

    ...a nie masz tam przypadkiem czegos do zmoderowania ? ;-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 12. Data: 2003-06-05 21:14:01
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "przemo77" <p...@p...onet.pl> writes:

    > i to wszystko za 800 zl - qrwa gdzie zmierza ten kraj, to przeciez
    > nienormalne zeby taki piekarz po zawodowce zarabial 1500 na reke, a w banku
    > placili 800zl. Wniosek jest jeden - nauka nie poplaca - trzeba bylo isc do

    to jest jak najbardziej normalne. cene bowiem za prace ksztaltuje nie
    tylko to, ile sie trzeba i jak dlugo uczyc ale rowniez to, jakie jest
    zapotrzebowanie rynku na taka prace i ilu ludzi z podobnymi
    kwalifikacjami.(oprocz innych czynnikow)

    > zawodowki i zapieprzac fizycznie za 1500 na reke - odbebnisz swoje 8 godz i
    > do domu, a w takim banku nie dosyc ze praca w stresie i nie rzadko 12 godz i
    > odpowiedzialnosc tez duza to jeszcze 800 zeta na miesiac. JA CHCE KOMUNY -
    > tam przynajmniej wszyscy mieli prace.

    ale za to braklo papieru toaletowego, podpasek, miesa, cukru,
    mieszkan, byly kartki a w sklepach to jedynie ocet na polkach stal.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 13. Data: 2003-06-05 21:41:06
    Od: "joik" <j...@h...pl>

    > ale za to braklo papieru toaletowego, podpasek, miesa, cukru,
    > mieszkan, byly kartki a w sklepach to jedynie ocet na polkach stal.

    Naprawde przez caaaaaly okres komuny byl tylko ocet? Ranyyyy to co ci ludzie
    jedli i pili przez tyleeee lat? :(((

    Pozdrawiam : )

    joik

  • 14. Data: 2003-06-05 22:30:50
    Od: "Fito" <w...@o...pl>

    > Naprawde przez caaaaaly okres komuny byl tylko ocet? Ranyyyy to co ci
    ludzie
    > jedli i pili przez tyleeee lat? :(((

    kartofle i wode, głupku

  • 15. Data: 2003-06-06 17:33:33
    Od: "joik" <j...@h...pl>

    Jezeli nie masz wiedzy na dany temat i nie potrafisz wyrazac opinii, a
    jedynie emocje to nie pisz na grupie.

    Pozdrawiam : )

    joik

  • 16. Data: 2003-06-24 11:55:26
    Temat: Re: Eurobank oszusci
    Od: m...@p...onet.pl (Golfmarcin)

    r...@g...pl (Filand) wrote in message
    m>...
    > Wedlug moje i nie tylko mojej wiedzy firma i osoby podajacy sie za
    > EUROBANK to pospolici oszusci zajmujacy sie oszustwami ekonomicznymi.

    a wiesz "geniuszu" ?e za takie teksty mo?esz pój?? siedzie? do
    wi?zienia?

    > Pod pozorem poszukiwania pracownikow zamieszczaja ogloszenia.
    > Przeprowadzaja tzw. rekrutacje polegajace na min. przeprowadzaniu
    > testow, ktore nastepnie bez wiedzy testowanych sa sprzedawane do firm
    > badania opinii publicznej.

    i kolejny idiotyzm...

    > I na koniec cos jeszcze. Pomysl ze
    > sprzedawanaiem slonca jest po prostu kolejnym pomyslem powielanym
    > przez oszustow. Ta firma ze wszechmiar kojarzy mi sie z firma
    > Provident Polska Plc. Roznica jeszcze polega na tym, ze Eurobank nie
    > zamieszcza swoich ogloszen w miejscach niedozwolonych. Zycze
    > powodzenia we wspolpracy z ta firma. Ja ze swojej strony juz dawno
    > zablokowalem im dostep do moich danych osobowych ktore otrzymali bez
    > mojej zgody.

    A oni, b?d? pewny, ju? dawno zablokowali Ci dost?p do pracy w ichniej
    firmie :)
    Zreszta jak to bez Twojej zgody? Zeby wyslac aplikacje trzeba sie
    wlasnie zgodzic na ich dostep do twych danych osobowych :)

    Swoja droga taki jest minus prowadzenia rekrutacji na tak du?? skal? -
    pojawia si? masa frustratów takich jak powy?szy.

    Powidzenia w zyciu!

  • 17. Data: 2003-06-25 07:36:56
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Golfmarcin napisał:

    > a wiesz "geniuszu" ?e za takie teksty mo?esz pój?? siedzie? do
    > wi?zienia?

    Nie nazwałbym ich oszustami, ale geniuszami ekonomicznymi raczej też nie
    są - moją ocenę opieram na słowach gościa, który zjadł zęby na
    windykacji - firmy Żagiel, Lu..s i coś tam jeszcze [nie pamietam już
    nazwy] miały może dobry pomysł, ale zwykłe NIEDOUCZENIE wypaczyło go -
    NIE ODPOWIADAŁY ZA PIENIĄDZE POŻYCZANE KLIENTOM, a mimo to zgarniały
    niezłą prowizję za pośrednictwo kredytowe - wystarczy popatrzeć jak się
    bujają z nimi ich ówcześni partnerzy bankowi. Kulisów przekształcenia
    LUCAS'a w bank niestety nie znam, ale mogę gdybać, że była to jedna z
    prób poprawy sytuacji poprzez wdrożenie ZDROWYCH ZASAD KREDYTOWANIA i
    wykorzystanie znanej marki. Mówiąc inaczej - owszem trzeba mieć dryg,
    żeby przekonać inwestorów do siebie, ale dalej można przez pewien czas
    nieźle sobie pozarabiać, odejść i twierdzić, że jest się geniuszem
    ekonomicznym i to inni zepsuli kurę znoszącą złote jajka [oczywiście nie
    piszę o LUCAS'ie ;)))]

    Flyer

  • 18. Data: 2003-06-25 15:16:45
    Od: r...@r...pl

    > [oczywiście nie piszę o LUCAS'ie ;)))]

    ...bo nie ma takiego banku, czy firmy pokroju Zagla...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp