PracaGrupypl.praca.dyskusje › ERA GSM / ORANGE / POLKOMTEL

  • 1. Data: 2005-10-19 18:55:21
    Temat: ERA GSM / ORANGE / POLKOMTEL
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...com>

    Witam,

    Czy ktoś z Was ma doświadczenie w pracy - telefoniczna obsługa klienta w
    którejś z w/w sieci GSM ?

    Interesuje mnie kwestia zarobków , praca podobno na 3 zmiany , 2 dni w
    tygodniu wolne ( a la weekend ) ale mogą wypaść np. w środę i sobote:)
    Generalnie mam aktualnie dobrą pracę ale zadzwonili do mnie z ERY ,
    przepytali ze znajomości angielskiego i wszystko byłoby OK gdyby nie pytanie
    o zarobki, po ktorym Pani nie chciała już wiecej ze mną rozmawiać :)

    dlatego strasznie mnie ciekawi ile mozna zarobic na takim stanowisku

    Z góry dzięki za odp,

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 2. Data: 2005-10-20 04:34:44
    Temat: Re: ERA GSM / ORANGE / POLKOMTEL
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Konrad Zach" <k...@k...com> wrote in

> [...]
    > przepytali ze znajomości angielskiego i wszystko byłoby OK gdyby nie
    > pytanie o zarobki, po ktorym Pani nie chciała już wiecej ze mną

    a mozesz powiedziec mniej wiecej jaka to jest ta dobra praca
    (branza, mniej wiecej nazwa stanowiska lub cos w tym stylu)
    skoro uwazasz prace w telefonicznej obsludze klienta za atrakcyjna??

    pzdrv;
    adas;

  • 3. Data: 2005-10-20 05:10:49
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...com>

    > a mozesz powiedziec mniej wiecej jaka to jest ta dobra praca
    > (branza, mniej wiecej nazwa stanowiska lub cos w tym stylu)
    > skoro uwazasz prace w telefonicznej obsludze klienta za atrakcyjna??

    Hehe, nie uważam. Szukając pracy wysyłałem CV na różne stanowiska, pewnie
    ktoś z HR wrócił po miesiącach do mojego CV i postanowił zadzwonić. Pracuję
    jako asystent dyrektora w branży moto i nie planuję zmian :)

    Wróćmy zatem do meritum wątku :)

    Konrad