PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dyskryminacja męża (ciężarówki). Co robić?

  • 1. Data: 2004-06-24 21:56:51
    Temat: Dyskryminacja męża (ciężarówki). Co robić?
    Od: "Rob" <r...@g...pl>

    Kochani,
    Jako to działa - prawo gwarantuje równość płci. W praktyce to różnie wychodzi,
    ale prawo powinno nas traktować równo. Za chwilę pewnie stracę pracę, a mam na
    utrzymaniu żonę w ciąży. No i mamy "starsze" 1,5-roczne dziecko. czy kodeks
    pracy nie powinien chronić mnie jak ciężarnej przed zwolnieniem? Toż to jawna
    dyskryminacja, bo to MY JESTEŚMY w ciąży, także ekonomicznie.

  • 2. Data: 2004-06-25 06:44:07
    Temat: Re: Dyskryminacja męża (ciężarówki). Co robić?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 24 Jun 2004 23:56:51 +0200, Rob <r...@g...pl> napisał:

> [...]
    > jawna
    > dyskryminacja, bo to MY JESTEŚMY w ciąży, także ekonomicznie.

    Popatrz na to z drugiej strony.
    Poniewaz KP nie ma takich mechanizmow, nowy pracodawca nei bedzie obawial
    sie ciebie zatrudnic, wiedzac, ze nie masz zadnych specjalnych przywilejow
    utrudniajacych ewentualne zwolnienie.

    --
    pzdr. Krzysztof