PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dodatkowa działalność gospodarcza

  • 1. Data: 2002-08-26 09:59:43
    Temat: Dodatkowa działalność gospodarcza
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Pracuję na pełen etat. Chcę dodatkowo otworzyć działalność gospodarczą. Czy
    muszę powiadomić o tym szefa?
    Tytus

    "Jak Cię widzą ... to pracuj!"

  • 2. Data: 2002-08-26 14:12:15
    Temat: Re: Dodatkowa działalność gospodarcza
    Od: Artur Górski <m...@g...pl>

    Tytus wrote:

    > Pracuję na pełen etat. Chcę dodatkowo otworzyć działalność gospodarczą. Czy
    > muszę powiadomić o tym szefa?

    Niedawno przerabiałem podobny przypadek. Z tego co udało mi się dowiedzieć:
    musisz, jeśli masz taki obowiązek zapisany w umowie o pracę bądź innej umowie
    (np. o zakazie konkurencji). Jeśli nie, nie musisz nikogo o niczym informować.
    AG

  • 3. Data: 2002-08-27 07:02:46
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Artur Górski" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    umowie
    > (np. o zakazie konkurencji). Jeśli nie, nie musisz nikogo o niczym

    W w/w przypadkach nie musisz lecz powinieneś, to zasadnicza róznica prawna.
    Musisz wtedy gdy jeżeli tego nie zrobisz to popełniasz przestępstwo (Kodeks
    Karny).

    Wiesiek

  • 4. Data: 2002-08-27 14:18:31
    Od: Artur Górski <m...@g...pl>

    Wiesław Wronowicz wrote:

> [...]
    > Musisz wtedy gdy jeżeli tego nie zrobisz to popełniasz przestępstwo (Kodeks

    Jak zwał, tak zwał. Jeśli podpisałeś odpowiednią umowę i nie poinformujesz,
    pracodawca może dochodzić swoich praw (nie wiem jakie dokładnie mogą być
    sankcje)... naturalnie o ile się dowie.
    AG

  • 5. Data: 2002-08-27 14:27:45
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Niejaki Artur Górski był uprzejmy napisać coś takiego:

> [...]
    > dowiedzieć: musisz, jeśli masz taki obowiązek zapisany w umowie o pracę
    > bądź innej umowie (np. o zakazie konkurencji). Jeśli nie, nie musisz

    W sumie logiczne :-) Dzięki za info.
    Tytus

    "Pamiętaj - jesteś niepowtarzalny, podobnie jak wszyscy pozostali."