PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy pracuje legalnie?

  • 1. Data: 2005-01-30 17:36:11
    Temat: Czy pracuje legalnie?
    Od: "8ar73k" <b...@i...pl>

    Mam założoną DG w Polsce (reklama, i prace wykończeniowe).
    Jest firma w Niemczech, która ma kontrakt na zmiany reklam w stacjach
    benzynowych,
    i ja jestem podwykonawcą tejże firmy. Mój "pracodawca" mówi, że wystarczy że
    wystawię mu polski rachunek na usługę.
    Czy wszystko jest legalnie, tzn. czy mogę spokojnie wystawiać mu rachunek.
    Czy czekają mnie jakieś niespodzianki.

    pozdrawiam Bartek

  • 2. Data: 2005-01-30 21:24:16
    Temat: Re: Czy pracuje legalnie?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "8ar73k" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wystawię mu polski rachunek na usługę.
    > Czy wszystko jest legalnie, tzn. czy mogę spokojnie wystawiać mu rachunek.

    Unijna absolutna swoboda przepływu usług (z małymi wyjątkami).
    Jeśli uzwględnisz dochód w zeznaniach podatkowych i odprowadzisz w PL
    podatek... wszystko jest jak najbardziej legalne.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[WALSPAM]@interia[WALSPAM].pl < wytnij co nie co gdy będziesz pisać
    http://zycz.3mam.net/