PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy płaca 4000 brutto dla specjalisty nie z Warszawy to dużo czy mało?

  • 1. Data: 2008-04-04 16:13:42
    Temat: Czy płaca 4000 brutto dla specjalisty nie z Warszawy to dużo czy mało?
    Od: "hans1" <h...@p...onet.pl>

    Otrzymałem propozycje pracy za 4000 zł brutto (płaca całkowita; czyli z
    premią) na stanowisku specjalisty. Miasto inne niz Warszawa. Czy to w chwili
    obecnej dobra płaca?

  • 2. Data: 2008-04-04 18:15:03
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    hans1 pisze:
    > Otrzymałem propozycje pracy za 4000 zł brutto (płaca całkowita; czyli z
    > premią) na stanowisku specjalisty. Miasto inne niz Warszawa. Czy to w chwili
    > obecnej dobra płaca?

    Tak albo i nie. Zależy co to za miasto co to za praca, co to za firma
    itp itd. trochę mało informacji.
    a przede wszystkim jakie jest twoje zdanie o tym, bo to chyba jest
    najważniejsze żebyś ty był zadowolony i usatysfakcjonowany.

  • 3. Data: 2008-04-04 18:25:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ft5kfk$956$1@nemesis.news.neostrada.pl hans1
    <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Otrzymałem propozycje pracy za 4000 zł brutto (płaca całkowita; czyli z
    > premią) na stanowisku specjalisty. Miasto inne niz Warszawa. Czy to w
    > chwili obecnej dobra płaca?
    Hmm, to zależy. Jeśli jest to praca na stanowisku specjalisty ds konserwacji
    powierzchni płaskich lub podobnym, to należy ją uznać za bardzo dobrą.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-04-04 18:30:53
    Od: Marcin <k...@o...pl>

    hans1 pisze:
    > Otrzymałem propozycje pracy za 4000 zł brutto (płaca całkowita; czyli z
    > premią) na stanowisku specjalisty. Miasto inne niż Warszawa. Czy to w chwili
    > obecnej dobra płaca?

    4000 brutto -> 2822,96 netto (KUP normalne)
    Sam zdecyduj czy Ci wystarczy i czy to jest opłacalne dla Ciebie.
    Dużo ludzi zarabia więcej ale pewnie jeszcze więcej zarabia mniej od tego.
    --
    MAPO

  • 5. Data: 2008-04-04 21:32:26
    Od: usenet_news <u...@g...pl>

    hans1 napisał(a):
    > Otrzymałem propozycje pracy za 4000 zł brutto (płaca całkowita; czyli z
    > premią) na stanowisku specjalisty. Miasto inne niz Warszawa. Czy to w chwili
    > obecnej dobra płaca?

    Specjalista ale od czego i w jaki mieście ;-) ?

    pzdr.
    P.

    --
    Internetowe forum o pracodawcach
    Przeczytaj, zadaj pytanie zanim się zatrudnisz!

  • 6. Data: 2008-04-04 21:47:36
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    hans1 wrote:
    > Otrzymałem propozycje pracy za 4000 zł brutto (płaca całkowita; czyli z
    > premią) na stanowisku specjalisty. Miasto inne niz Warszawa. Czy to w chwili
    > obecnej dobra płaca?

    nie da sie odpowiedziec na takie pytanie, jest dobra jezeli za to samo
    w tym regionie nikt nie daje wyraznie wiecej

  • 7. Data: 2008-04-04 22:24:57
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Otrzymałem propozycje pracy za 4000 zł brutto (płaca całkowita; czyli
    > premi?) na stanowisku specjalisty. Miasto inne niz Warszawa. Czy to w chwili

    Specjalista od ... czego ? Odrozniania kogutka od kurki ? W Ustrzykach
    Górnych czy Dolnych ?

    W sumie jesli w pracy tez jestes tak samo precyzyjny to dostałes bardzo
    dobrą pensję :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 8. Data: 2008-04-05 02:01:45
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    Chłopie, prześpij się. jest weekend, a do namysłu nad problemem masz
    jeszcze czas do poniedziałku. Piątek wieczór, a własciwie sobota rano to
    czas dla rozrywki, nie pracy i myslenia o niej :)

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 9. Data: 2008-04-05 02:18:37
    Od: "hans1" <h...@p...onet.pl>

    Chodzi o pracę w Orlenie. Jak Orlen to Płock. W jakim dziale nie chciał bym
    tu mówić. Miałem rozmowę kwalifikacyjną w styczniu. Została ustalona
    okreslona kwota ktora odpowiadała okreslonej kategorii zaszeregowania. I
    miałem pracowac od 1 marca. Proces zatrudniania sie wydłużył z winy Orlenu i
    teraz jest dopiero czas finalizacji tzn podpisywania papierów. Ale proponuja
    mi teraz kwotę o 150 zł niższą niz się umawialiśmy. Do tego grozi mi
    obnizenie kategorii zaszeregowania w dół o 2 kategorie niz się umawialiśmy.
    A to dlatego ze zwiazki wynegocjowały z koncem marca (z wyrownaniem od 1
    stycznia) wzrost płac o 280 zł dla kazdego pracownika co oznacza ze widelki
    kazdej kategorii zaszeregowania wzrosna o 280 zł. I ja nie byłbym objety ta
    podwyzka ponieważ dopiero teraz sie zatrudniam -> podpisuję papiery. I nie
    chcą zwarolizować kwoty na ktorą się umawialiśmy w styczniu. Wtedy
    proponowali mi kwotę i kategorię zaszeregowania patrząc na grafik kategorii
    zasz. z 2007 r. (bo jeszcze nie było nowego). Wydaje mi się to nie w
    porządku. Moj ewentualny kierownik tłumaczy się ze zaplanował sobie jeszcze
    w tamtym roku kwotę na zatrudnianie i nie moze tego limitu przekroczyć. Z
    drugiej strony moj kolega z Orlenu powiedział ze kierownicy maja premie od
    tego ze zatrudnia pracowników za mniejsze pieniadze.
    Sens pytania z tematu postu jest taki: Czy schować dume do kieszeni i
    zaakceptowac to co proponuja bo to nie Warszawa a kwota jest ok?

  • 10. Data: 2008-04-05 02:29:32
    Od: "hans1" <h...@p...onet.pl>

    Dodam jeszcze ze ogoszenie oze szukaja pracownika było pod koniec 2007r. a W
    styczniu zaprosili mnie na rozmowe kwalifikacyjną. Teraz muszę podjac
    ostateczna decyzję a pracowac zaczołbym za jakies 3 miesiace jezeli nie
    puszcza mnie wczesniej z mojej obecnej roboty