PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cytat z gratki

  • 1. Data: 2003-07-14 13:48:01
    Temat: Cytat z gratki
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    Witam!

    Reszta przeszczepów mi odpadła po przeczytaniu poniższego ogłoszenia na
    gratka.pl:

    "Zatrudnię posiadających grupę inwalidzką łącznie z licencją pracownika
    ochrony, na terenie Zabrza i Rudy Śląskiej."

    Im więcej takich ogłoszeń czytam (a jest ich sporo!) tym bardziej dochodzę
    do przekonania, że należy znieść wszelkie "wyrównywacze szans" dla osób
    niepełnosprawnych, bo działają one na ich szkodę (niewiele osób prawdziwie
    niepełnosprawnych dzięki temu dostaje pracę), a na dodatek prowadzą do
    patologii. Pracodawcy, aby nie płacić ZUSu posuną się do wszystkiego...

    --
    Grendel

  • 2. Data: 2003-07-14 20:45:41
    Temat: Re: Cytat z gratki
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Mon, 14 Jul 2003 22:46:11 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Dziwisz sie? Postaw sie na jego miejscu

    Dziwię się, że żyjemy w kraju, gdzie aby przeżyć trzeba kraść, oszukiwać,
    kantować, kombinować itd...

    --
    Grendel

  • 3. Data: 2003-07-14 20:46:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 4. Data: 2003-07-14 21:55:09
    Od: "Marcin Strzelecki" <m...@k...pl>

    Witam

    "Grendel" wrote

    > Dziwię się, że żyjemy w kraju, gdzie aby przeżyć trzeba kraść, >oszukiwać,
    > kantować, kombinować itd...

    Moje spostrzezenia: ponad 1/4 ogloszen o prace, to oszustwa (czytaj
    Kradzierz) ponad 4/5 ogloszen drobnych, to napewno oszustwo.

    poweidzcie Mi, co to za kraj, gdzie zlodzieje oglaszaja sie, ze z mila
    checia okradna ludzi, a nikt z Tym nic nie robi?!

    Pozdrawiam i zycze czujnosci
    Marcin Strzelecki

    PS. Znalazlem prace, lae jak zwykle okazalo sie, ze bez znajomosci nic Sie w
    Polsce nie zalatwi.

  • 5. Data: 2003-07-15 00:31:40
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci> wrote:
    > Dziwię się, że żyjemy w kraju, gdzie aby przeżyć trzeba kraść, oszukiwać,
    > kantować, kombinować itd...

    Czemu tu się dziwić? :o Otwórz szeroko oczy i spójrz na Wiejską,
    Al. Ujazdowskie itp. itd. Jaki pan, taki kram.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10361 dzień życia, sprawność

  • 6. Data: 2003-07-15 06:16:51
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Mon, 14 Jul 2003 23:55:09 +0200, Marcin Strzelecki wrote:

    > PS. Znalazlem prace, lae jak zwykle okazalo sie, ze bez znajomosci nic Sie w
    > Polsce nie zalatwi.

    ja od października 2001 żyłem TYLKO dzięki znajomościom. Łapałem zlecenia
    od znajomych i znajomych znajomych. Próby zahaczenia się w jakiejkolwiek
    firmie 'nie po znajomości' kończyły się fiaskiem. Teraz udało się złapać
    coś bez znajomości, ale za najniższą krajową ;-(

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'