PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co na wyjazdach firmowych?

  • 1. Data: 2003-09-01 12:53:21
    Temat: Co na wyjazdach firmowych?
    Od: "or" <o...@o...pl>

    Co organizować na wyjazdach firmowych? (oprócz paintballa),
    jakie macie w tej kwestii spostrzeżenia?

  • 2. Data: 2003-09-01 14:29:29
    Temat: Re: Co na wyjazdach firmowych?
    Od: "mer" <b...@w...de>

    > Chlanie?

    Oczywiscie po p********** :)

    mer

  • 3. Data: 2003-09-01 14:41:02
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 4. Data: 2003-09-01 15:12:38
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    Użytkownik "or" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co organizować na wyjazdach firmowych? (oprócz paintballa),
    > jakie macie w tej kwestii spostrzeżenia?

    Jak już ktoś zauważył można pochlać, ale chyba nie o to Ci chodziło.

    Mówiąc poważniej, dużo zależy od typu wyjazdu - nagroda dla najlepszych,
    integracyjny czy szkoleniowy z elementami rekreacyjnymi. Najogólniej rzecz
    biorąc możesz albo puścić wszystko, co się da "na żywioł" - wynająć
    pensjonat kupić wyżerkę i niech się dzieje wola nieba - albo opracować
    szczegółowy scenariusz.

    W drugim przypadku, jeżeli nie masz doświadczenia, łatwo możesz dać plamę,
    więc dużo firm zleca przygotowanie takich wyjazdów fachowcom . To jednak
    kosztuje: przygotowanie scenariusza wynajęcie sprzętu i lokali, czasami
    zaangażowanie ludzi itp.

    Najtaniej zawsze wychodzi skorzystanie ze standardowego pakietu atrakcji o w
    miarę uniwersalnym charakterze np. spływy kajakowe, bungi- jumping,
    wspominany już paintt-ball czy tym podobne. W paru miejscach (np. pondzie
    czy bieszczady) można za przystępną cenę wynająć przejazd wąskotorówką, czy
    (Chabówka) zabytkowym pociągiem. Do takiego wyjazdu można oczywiście
    dołączyć dodatkowe atrakcje - np. w okolicach Hajnówki popularne było
    inscenizowanie "omyłkowego" przekroczenia granicy i zaaresztowania grupy
    przez Białoruskich pograniczników...

    Bardziej ambitni decydują się często na "podchody" w których łączy się
    elementy surviwalu, gier lojalnościowych , łamigłówek, no i w wieksości
    wypadków także rywalizacji.. Ale to już wymaga naprawdę dużych przygotowań .
    Chodzi tu przede wszystkim dobre przemyślenie scenariusza - bardzo łatwo
    jest błyskawicznie przenudzić albo wręcz wkurzyć uczestników. Jednak dobrze
    i jajem rozegrany pomysł można zrealizować praktycznie wszędzie i często
    przy minimalnych nakładach środków...

    Na razie muszę kończyć

    Pozdrawiam

    Paweł

  • 5. Data: 2003-09-01 17:14:30
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    or <o...@o...pl> napisał(a):

    > Co organizować na wyjazdach firmowych? (oprócz paintballa),
    > jakie macie w tej kwestii spostrzeżenia?

    Zależy jaka firma i jakie towarzystwo - konkretnie, w jakim wieku.

    Od >30 polecam ognisko, piwko i pieczenie kiełbasek. Z młodszymi mozna
    kombinować jakieś atrakcje - może miss mokrego podkoszulka.

  • 6. Data: 2003-09-02 07:27:07
    Temat: Odp: Co na wyjazdach firmowych?
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik or <o...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > Co organizować na wyjazdach firmowych? (oprócz paintballa),
    > jakie macie w tej kwestii spostrzeżenia?

    Pamiętam jakoś był adres zawierający słowo "trenerzy" coś tam .pl,
    trzebaby pogooglać. Tam był niezły zapas materiałów na taką okazję.
    Jak trafię ten adres, to wrzucę na grupę.

    pozdrowionka
    zairazki

  • 7. Data: 2003-09-02 18:25:00
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "or" w wiadomości news:10d5.000019cd.3f534140@newsgate.onet.pl napisal(a):

    > Co organizować na wyjazdach firmowych? (oprócz paintballa),

    Ja mysle, ze mozna swietna impreze rozkrecic przy karaoke. Poczatek moze
    byc sztywny, ale z kazda piosenka powinno byc lepiej. Jesli bedzie ktos na
    tyle silny, aby robic za wodzireja to juz zabawa na sto dwa :-)

    "Sa krainy cudne, gdzie wszystko mozna miec
    Nic tam nie jest trudne, nie trzeba nawet chciec
    Mozna tam do woli bez pracy jesc i pic
    Albo jesli wolisz o dyrdymalach snic

    Czemu nas tam nie ma gdzie za darmo wszystko daja
    Czemu was tam nie ma gdzie sie wszystkie sny spelniaja
    Czemu nas tam nie ma nad plynaca miodem rzeka
    Czemu was tam nie ma czy to moze za daleko"

    Lady Pank - Wedrowka ;-)

    pozdrawiam
    --
    Greg