PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chicago/Nowy York - stawki

  • 1. Data: 2002-08-05 21:52:01
    Temat: Chicago/Nowy York - stawki
    Od: "Zebro" <L...@a...com>

    Czy ktos wie, ile wynosza stawki godzinne dla zatrudnionych 'na czarno' na
    budowach itp. Wiem, ze te sie znacznie wahaja ale slysze o $14/h na poczatek
    dla niewykwalifikowanych a nawet wyzej. Z kolei jeden znajomy mowil mi o
    znacznie nizszych stawkach ($7-8).

    L.

  • 2. Data: 2002-08-06 00:34:01
    Temat: Re: Chicago/Nowy York - stawki
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    L...@a...com (Zebro) wrote in <5sC39.1017$sA3.1723@rwcrnsc52.ops.asp.att.net>:

> [...]
    >dla niewykwalifikowanych a nawet wyzej. Z kolei jeden znajomy mowil mi o

    Twoj znajomy byl blizszy prawdy....

    W.

  • 3. Data: 2002-08-06 06:30:34
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    To są raczej te niższe stawki. Znam ludzi, którzy pracowali i pracują na
    tzw. azbestach i mają dobrze płatną pracę - 11$/ godzina.

    uba

  • 4. Data: 2002-08-07 09:54:19
    Od: "Tomasz" <t...@h...com>

    zależy co robisz i u kogo,
    jakieś 3 lata temu w Chicago na dachu (bez azbestu) była stawka 8/h na
    początek
    musisz się dogadać z kontraktorem

  • 5. Data: 2002-08-19 13:30:40
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Wojciech Skrzypinski!

    > Twoj znajomy byl blizszy prawdy....

    Dodam, ze moj znajomy, ktory wyjechal jako student do roboty w NYCity (i
    zostal nabity w butelke przez polskich posrednikow, ale to inna bajka) po 2
    tygodniach szykania zaczepil sie na budowie za 7.5$/h, ale mial tez okazje
    pracowac na azbestach za 10$/h.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl