PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cena za strone www

  • 11. Data: 2005-04-06 08:46:06
    Temat: Re: Cena za strone www
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    5 Apr 2005 06:57:47 GMT, na pl.praca.dyskusje, Rafal 'Raf256' Maj
    napisał(a):

    > od 100 do 1000 zalezy jaka firma i ile bajerow.
    > Uwaga, sa firmy ktore nawet 100 nie chca dac, wowczas proponuje odpuscic
    > sobie i zostawic gimnazjalistom.

    Dopisz no po jednym zerze do tych cen.
    Bo za 100zl to ja nie wyobrazam sobie co mozna zrobic.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 12. Data: 2005-04-06 09:01:03
    Od: "Greg" <g...@g...pl>

    > Racja :). Ale rozwazam zaplate w ich towarze :).
    >
    > Krzysiek

    a jakiż to towar mają? :) chyba to nie agencja towarzyska heh.
    greg

  • 13. Data: 2005-04-06 09:18:56
    Od: "Krzysiek" <s...@p...fm>

    > a jakiż to towar mają? :) chyba to nie agencja towarzyska heh.

    Uszczelki do samochodow. Juz kiedys zamawialem u nich takie nietypowe i
    nadal mam klientow na nie.

    Z ta agencja to wyskoczyles :).

    Krzysiek

  • 14. Data: 2005-04-06 09:24:06
    Od: "Krzysiek" <s...@p...fm>

    > Dopisz no po jednym zerze do tych cen.
    > Bo za 100zl to ja nie wyobrazam sobie co mozna zrobic.

    Takie sa realia, w stolicy i na prowincji roznica moze wynosic wlasnie to 0
    (nie jako wartosc).

    Podobni jest z praca niektorzy zarabiaja 750zl/msc i sa zadowoleni a inny
    zadowoli sie kwota np. 2000zl/msc.

    W stolicy bezrobocie chyba z 4% a w moim regionie 25%.

    Takie sa realia.

    Krzysiek

  • 15. Data: 2005-04-06 09:45:39
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 6 Apr 2005 11:24:06 +0200, na pl.praca.dyskusje, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > zadowoli sie kwota np. 2000zl/msc.
    > W stolicy bezrobocie chyba z 4% a w moim regionie 25%.

    750zl mowisz... to nam daje 7 i pol strony po 100zl. Ciekawe ile nocy bys
    zarwal zeby je stworzyc. Wyszlyby ze dwa etaty pewnie.

    To ze ogolnie mamy recesje i ludzie malo zarabiaja to jedno. A to ze ktos
    psuje rynek biorac 100zl za strone to inna rzecz.
    Smiem twierdzic, ze koszty dojazdow na spotkania, komorki, internetu i
    pradu (o kosztach samego oprogramowania czy tez komputera nie mowiac, bo sa
    wzglednie stale) pozwola Ci wyjsc moze na zero.

    Ale fakt, sa ludzie ktorzy lubia odbierac emalie po 10gr sztuka i uwazaja
    to za swietny interes, inni zas robia strony po 100zl. Nie wiem jak tu
    mowic o zarobku, no chyba ze rozmawiamy o stronie wykonanej w wordzie
    (zapisanym do htmla) i umieszczonej na republice - wtedy te 100zl bedzie
    odpowiednie za wlozony wysilek i wiedze.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 16. Data: 2005-04-06 09:52:30
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Acha - i jeszcze nalezy dopowiedziec, bo moze troche rozpedu w druga strone
    nabralem z tymi cenami ale to dla pokazania innego nastawienia troche.

    Otoz sam jestem webmasterem - na etacie w firmie handlowej. Placa minimalna
    krajowa + czasem 200-300zl premie. Pracuje od paru miesiecy, teraz mamy
    renegocjowac umowe, mam nadzieje na bardziej godziwe warunki.
    Oczywiscie ktos moze powiedziec ze i jak psuje rynek, ale generalnie
    miesiecznie wychodzi ze tworze jakies 2/3 serwisu (chca miec ich kilka),
    modyfikuje stare, a przy okazji z racji wiedzy w hardware tez czasem wpadne
    do firmy reanimowac jakis komputer.

    Nie jest dobrze, ale nie jest najgorzej biorac pod uwage bezrobotne tlo
    wokol. Ale gdyby mi ktos powiedzial ze za te strony daje 100zl od sztuki to
    prawde mowiac nawet zegnac by mi sie kulturalnie nie chcialo. Ogolnie te
    3000zl za 3 serwisy + modyfikacje + helpdesk wzialem, nie jest to duzo, ale
    jak to mowia - pracuje na razie na doswiadczenie.

    Zycze i Tobie powodzenia, na rynku jest ciezko, ale jak bedziemy brac
    zlecenia po 100zl to niedlugo bedziemy jak Ci azjaci pracowac w szopach za
    stawki ktore pozwola kupic chleb i mleko czasem.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 17. Data: 2005-04-06 12:49:07
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@p...onet.pl news:m0sjl0sxog5s.1c0ttolhrh5p6.dlg@40tude.net

    > 750zl mowisz... to nam daje 7 i pol strony po 100zl. Ciekawe ile nocy bys
    > zarwal zeby je stworzyc. Wyszlyby ze dwa etaty pewnie

    Za 100 to ja moge zrobic strone taka na "5 godzin", czyli copy/paste do
    szablonu, wrzucic logo (lekko poprawic moze) sutawic kolory, gotowe.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 18. Data: 2005-04-06 12:55:50
    Od: Jacek Konieczny <j...@j...net>

    On 2005-04-06, Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com> wrote:
    > k...@p...onet.pl news:m0sjl0sxog5s.1c0ttolhrh5p6.dlg@40tude.net

    > Za 100 to ja moge zrobic strone taka na "5 godzin", czyli copy/paste do
    > szablonu, wrzucic logo (lekko poprawic moze) sutawic kolory, gotowe.

    Co ciekawsze, to jest (no, może być) i tak więcej niż wiele firm ma.
    Czasem więc może to mieć sens. Czasem wiele bym dał, żeby trafić na taką
    stronę z podstawowymi informacjami o firmie (co robią plus numer
    telefonu i e-mail, gdzie dowiem się więcej) niż różne bajeranckie
    dziesięciopoziomowe "portale", gdzie potrzebnych informacji trzeba się
    naszukać, czy takie małe wizytówki, ale straszydła zrobione przez synka
    prezesa.

    Pozdrowienia,
    Jacek

  • 19. Data: 2005-04-06 12:56:06
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj napisał :

    > k...@p...onet.pl news:m0sjl0sxog5s.1c0ttolhrh5p6.dlg@40tude.net

    > Za 100 to ja moge zrobic strone taka na "5 godzin", czyli copy/paste do
    > szablonu, wrzucic logo (lekko poprawic moze) sutawic kolory, gotowe.

    to ty takie coś robisz 5h???
    --

  • 20. Data: 2005-04-06 14:48:57
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    h...@b...pl news:d30mf9$ro9$1@nemesis.news.tpi.pl

    > to ty takie coś robisz 5h???

    Z testowaniem dopieraniem kolorow aby to jakos wygladalo, pokazywaniem
    klientowi, formalnosciami, wgraniem na serwer

    --