PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji

  • 51. Data: 2010-08-17 20:08:44
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>

    jurajski Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> napisał(a):

    > sie z najbardziej odpowiednimi osobami... Ale nie, bo cholota nie =
    >
    > przywykla jeszcze do standardow i wciaz tkwi w sredniowieczu i ustroju =
    >
    > panszczyznianym...

    Im jest łatwiej nas olać niż nam ich. To jest siła przetargowa w tym całym
    biznesie. Większą mają rekruterzy niż rekrutowani :-)))

  • 52. Data: 2010-08-17 20:41:17
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > A może wcale nie jest to takie głupie, tylko jeszcze tego nie ogarniasz?

    Idę ogarniać ROTFL

  • 53. Data: 2010-08-17 20:48:40
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>

    > Zyjemy w czasach globalizmu, cały kraj widzi ogłoszenie i wysyła CV - oraz
    > dobie internetu, a czas zatrzymania uwagi jest krótki. Widzę CV, widzę w
    > nim
    > coś interesujacego w ciągu 15 sekund? czytam dalej. Nie widzę? Następne.
    > 15 sekund to maks, spróbujcie zmierzyć patrząc na jakiś dokument, i w tym
    > czasie stwierdzić czy Was interesuje czy nie.

    Widzę twoje cv, 5 sekund, następne.

  • 54. Data: 2010-08-17 20:52:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i4esjb$626$1@news.net.icm.edu.pl niusy.pl
    <d...@n...pl.invalid> pisze:

    > Widzę twoje cv, 5 sekund, następne.

    A ja tak sobie czytam wątkoczyniącego gostka, czytam... i coraz bardziej mi
    podśmiarduje mieszanką paskudnego sługusa z gównianym rekruterem
    po jakichśtam debilnych szkoleniach (praniach mózgu),
    który tu sobie sondę incognito zapuszcza...

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2010-08-17 20:54:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>

    > Wlasnie nie. Po to, by zapamietac, powiazac twarz czlowieka z tym co mowi.
    > Gdy
    > polozymy przed soba nawet tylko 10 CV, to od razu wiemy, ze ten czy tamta
    > oczarowali nas takimi a takimi wypowiedziami a ktos inny nie bardzo wypadl

    Pierdoły

  • 56. Data: 2010-08-17 21:00:51
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>

    jurajski Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> napisał(a):

    > szukano z perfekcyjnym niemieckim, a na dole "cv prosze przysylac w j. =
    >
    > angielskim" (nie w niemieckim!!) :-D Dodam, ze w wymaganiach nie bylo =
    >
    > wzmianki o znajomosci angielskiego ;-)

    Podsunąłeś mi jeszcze jeden argument za zwięzłym CV.
    4/5 strony CV to chętnie ktoś znajomy Ci przetłumaczy za darmo, jeśli zaś na
    3 strony... no to nikomu się nie będzie chciało machać.

    Fakt, wymagania często są na wyrost. Ale moze być tak, ze Twoje CV ma
    przejrzeć obcokrajowiec w oddziale polskim firmy. Przyda Ci się angielskie CV
    pomimo tego, że nie znasz biegle języka.

    Zgadzam się, że często wymagania są na wyrost, i że różnie pojmuje się biegłą
    znajomość. Ja np. znam biegle biernie niemiecki :-)))) tzn. potrafię czytać
    dokumentację techniczną i mam olbrzymi zasób słownictwa. Potrafię czytać
    beletrystykę. Ale nic nie napiszę, chyba, że niegramatycznie. I mówię jak
    kali, mimo, ze wyjaśnię wszystko,niekiedy bardzo skomplikowane rzeczy. Dla
    wielu to jest biegła znajomość, mozna być tlumaczem na budowie, dla innych to
    tylko dobra wiedza podstawowa nie poparta certyfikatami :-))))

  • 57. Data: 2010-08-17 21:03:33
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>

    > A moze to tez jest test? Forma pisemnego przepytania delikwenta przed
    > spotkaniem. Jako petent, nie chcialbym pouczac firme rekrutacyjna jak
    > zaoferowac mi posade. Kilka osob uniesie sie, ze je pytaja wciaz o
    > nazwisko i
    > wyjdzie. Ja osobiscie nie chcialbym pracowac z takimi osobami w zespole,
    > zaraz
    > beda sie wkurzac, dasac, rozwalac zespol bo zadanie z zewnatrz przyszlo
    > bezsensowne. Wole ludzi o nieco wyzszym progu tolerancji na nadmierna
    > biurokracje :-))))

    Sam jesteś test. Napisałem "nowemu pracownikowi" a nie "kandydatowi".

  • 58. Data: 2010-08-17 21:06:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>

    > Chodzi o nieumiejetność czytania ze zrozumieniem ...

    ale u Ciebie :-) Jeśli ktoś wymaga 1-stronicowego cv to zapewne po to, by
    znalazło się w nim właśnie to, co napisał w swoich wymaganiach. Ktoś tu
    pisał o dokładnie takim sposobie na szukanie pracy, by umieszczać dokładnie
    to czego oczekiwano.

  • 59. Data: 2010-08-17 23:26:17
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Idę ogarniać ROTFL

    Zejdzie Ci się.

    e.

  • 60. Data: 2010-08-18 06:42:23
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 18:25:01 +0200, jurajski Jaskiniowiec napisał(a):

    > Sorry, ale pozwalajac na tego typu zachcianki, niedlugo bedziemy musieli
    > zalaczac w osobnym pliku nasze wymiary, preferencje seksualne, podawac
    > swoj status materialny, albo wysylac pocztowki ze swojej okolicy, lub
    > fotki swoich kochanek!

    Sorry, ale twierdzenie, że wygląd czy płeć nie mają znaczenia, to czysta
    propganda. Bo to jest szalenie istotna sprawa.

    --
    Yakhub