PracaGrupypl.praca.dyskusje › Blue Media

  • 1. Data: 2003-04-22 19:20:51
    Temat: Blue Media
    Od: "Mara" <n...@w...pl>

    Czy ktos moze pracowal w tej firmie lub slyszal cos na jej temat? Oczywiscie
    oprocz tego co znajduje sie na ich oficjalnej stronie. Interesuja mnie nie
    tylko zarobki, ale takze atmosfera pracy, ewentualne szanse na awans.

    Mara

  • 2. Data: 2003-04-24 09:58:36
    Temat: Re: Blue Media
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Mara" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oprocz tego co znajduje sie na ich oficjalnej stronie. Interesuja mnie nie
    > tylko zarobki, ale takze atmosfera pracy, ewentualne szanse na awans.

    witam,

    niech zgadne znow poszukuja specjalisty ds. marketingu i PR czy tak ? ;-)))

    mialem przyjemnosc brac udzial w rekrutacji w polowie ubieglego roku,
    dostalem specyfikacje techniczna produktu po angielsku i mialem przygotowac
    prezentacje - jako ze pierwsza rozmowa przebiegla w milej i profesjonalnej
    atmosferze dlatego przystalem na ich propozycje, poswiecilem caly tydzien
    na przygotowanie profesjonalnej prezentacji (pl + ang) - po kolejnych 2 tyg.
    chlopaki stwierdzili ze bardzo im sie podoba i ze moja prezentacja jest
    najlepsza
    ale ktos zrobil to jeszcze lepiej pod wzgledem merytorycznym bla, bla, bla
    i ze maja dla mnie inna propozycje - spotkalismy sie i powiedzieli ze moga
    mi
    zaproponowac inne stanowisko ale dopiero za 2 - 3 mc jak beda znali budzet
    na kolejny rok
    ustalilismy ze jesli niczego nie znajde a oni nadal beda chcieli to wrocimy
    do tematu

    minely niespelna 2 mc, telefon i spotkanie, na ktorym zaczeli cos krecic,
    koniec koncow
    wyszlo na to ze mialbym jednak pracowac na stanowisku o ktore sie ubiegalem
    w 1 kolejnosci
    a ustalenia z ostatniej rozmowy sa niewazne itd. ogolnie wykazali sie
    cwaniactwem i sprawili
    ze doszedlem do wniosku ze dlugo tam miejsca nie zagrzeje - wiec
    podziekowalem
    mysle ze szukali kogos kto odwalilby za nich jakas brudna robote za
    obietnice podpisania
    w przyszlosci stalej umowy do ktorej oczywiscu i takby nie doszlo.....

    pozdr,
    chlodny

  • 3. Data: 2003-04-29 12:13:43
    Od: "Konrad K" <i...@b...pl>

    Witam,
    Pragne poinformowac wszystkich zainteresowanych, iz na stanowisko
    Specjalista ds. marketingu i PR została zatrudniona osoba, ktorej zadanie
    testowe było przygotowane na najwyzszym poziomie.
    Pan "chlodny" przedstawił zadanie testowe b. dobrze, jednak nie bylo ono
    przygotowane własciwie od strony merytorycznej.
    Rozmowe o mozliwosciach przyszlej wspolpracy podjelismy z Panem "Chlodnym",
    gdyż jest to ososba wykształcona, inteligentna, rokujaca dobre wyniki w
    przyszlej pracy.
    W wspomnianym czasie do zatrudnienia nie doszlo, gdyz nie bylo wolnego etatu
    na stanowisku, ktore najbardziej pasowalo do predyspozycji Pana "chlodny".

    Aktualnie poszukujemy osob na stanowiska etatowe Account Manager oraz
    Asystentka Zarzadu.

    Pozdrawim
    Konrad K.

    Użytkownik "chlodny_" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Mara" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie
    >
    > witam,
    >
    > niech zgadne znow poszukuja specjalisty ds. marketingu i PR czy tak ?
    ;-)))