PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Białystok => Senior IT Project Manager (ERP System) <=

  • 1. Data: 2022-08-13 16:45:07
    Temat: Białystok => Senior IT Project Manager (ERP System) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to czołowa polska firma konsultingowa, działająca w
    obszarze systemów ERP, BI oraz produktów własnych, dla
    klientów w Polsce i Europie.

    *****
    ***** Senior IT Project Manager (ERP System)
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Współpraca z zewnętrznym klientem biznesowym i zarządzanie jego
    oczekiwaniami w ramach wdrożenia systemu klasy ERP
    * Zarządzanie zespołem projektowym i nadzór nad realizowanymi przez
    niego pracami
    * Uzgadnianie rozwiązań z klientem w zakresie wdrażanych
    funkcjonalności
    * Skuteczne wdrażanie projektu zgodnie z harmonogramem i
    przewidzianym budżetem
    * Dostarczenie określonej usługi IT w ramach przewidzianego budżetu
    i w określonym czasie
    * Opracowywanie harmonogramu i budżetu projektu
    * Bieżąca kontrola prowadzonych prac projektowych
    * Pełna odpowiedzialność za budżet, harmonogram, zakres i sukces
    projektu
    * Zarządzanie ryzykiem
    * Raportowanie i prezentowanie postępów prac
    * Dostarczanie niezbędnych informacji oraz ocena stanu projektu
    * Dokonywanie przeglądu stosowania procedur projektowych i
    proponowanie ich modyfikacji
    * Rozwiązywanie problemów i konfliktów

    ***** Wymagania:

    * Minimum 4-5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
    (doświadczenie w pracy po stronie dostawcy systemów klasy ERP)
    * Dogłębna znajomość obszaru systemów klasy ERP (idealnie obszar
    finanse, kadry i płace, obieg dokumentów)
    * Doświadczenie w zakresie modelowania procesów i sporządzania
    analiz biznesowych
    * Posiadanie certyfikatów PRINCE2 lub PMP
    * Bardzo dobra znajomość narzędzi wspierających proces
    zarządzania projektami
    * Umiejętność przekładania wymagań biznesowych na żargon
    techniczny
    * Kreatywność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań
    * Dobra znajomość języka angielskiego
    * Gotowość do podróży służbowych
    * Doskonała komunikacja i umiejętności negocjacyjne oraz
    organizacyjne
    * Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub ekonomiczne

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Pracę hybrydową (2 dni pracy w warszawskim biurze firmy)
    * Udział w interesujących projektach
    * Ciekawą ścieżkę rozwoju zawodowego

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>