PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie w Polsce ? Raczej chroniczny brak pracowników

  • 1. Data: 2006-08-22 15:04:40
    Temat: Bezrobocie w Polsce ? Raczej chroniczny brak pracowników
    Od: "Bayard" <t...@h...com>

    Oficjalne bezrobocie ok.17%, od pól roku szukam przedstawiciela
    handlowego w branzy audio wideo w Warszawie w przedstawicielstwie
    zagranicznej firmy (moze byc z innego miasta) i nie moge znalezc
    wlasciwej osoby. Oferujemy normalne jak na Warszawe warunki (
    powyzej sredniej ). Problem w tym ze zglaszaja sie niewlasciwe
    osoby.
    Jesli przypadkiem osoba szukajaca pracy i spelniajaca nasze kryteria
    to przeczyta- zapraszam.
    informacja na stronie : www.kramerpoland.com

  • 2. Data: 2006-08-22 15:22:38
    Od: "Any User" <a...@m...com>

> [...]
    > osoby.
    > Jesli przypadkiem osoba szukajaca pracy i spelniajaca nasze kryteria

    Pieprzenie. I co gorsze, wynikajace z bardzo popularnego ostatnio
    sposobu myslenia.

    Bezrobocie w Polsce rzeczywiscie istnieje. Problemy ze znalezieniem
    osób do pracy (które dotykaja równiez i mojej firmy) tego nie zmieniaja.
    Po prostu polskie bezrobocie ma charakter strukturalny. Szukajac
    "specjalistów" (mniejszych lub wiekszych), trudno zauwazyc problem
    bezrobocia w grupie osób, które specjalistami _nie_ sa.

  • 3. Data: 2006-08-22 15:34:49
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

[...]

    Problem jest w moim odczuciu taki, ze prowadzenie biznesu wymaga wiecej wiedzy o
    róznych aspektach cywilizacji, niz tylko samo "chce", a bezrobocie wynosi tyle.
    Bezrobocie nie ma zadnego zwiazku z profilem zawodowym osoby której potrzebujesz, i
    to, ze jej nie mozesz znalezc wynika z niewlasciwego poszukiwania, czego dowodem
    jest uzywanie newsów do tego.
    Adekwatnej osoby mozesz szukac przy uzyciu dobrej - duzej znanej agencji, oczywiscie
    pod warunkiem, ze najpierw stworzysz image swojej firmy jako cywilizowanej - obecnej
    na polskim rynku, a nie metoda na ziomala.
    Osoba, ktora bedzie odpowiednia - tzn miala pojecie o tym co sprzedajecie, a co
    wiecej bedzie chciala u Was pracowac niestety nie zadowoli sie podwójna krajowa, i
    chyba czas to tez rozwazyc.

    powodzenia,
    Wojtek

  • 4. Data: 2006-08-22 15:59:08
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 22-08-2006 o 17:04:40 Bayard <t...@h...com> napisał(a):

> [...]
    > osoby.
    > Jesli przypadkiem osoba szukajaca pracy i spelniajaca nasze kryteria

    nędzny spam.

    A co do meritum: albo źle redagujecie ogłoszenie, albo je zamieszczacie w
    niewłaściwym czasie i miejscu, albo macie za duze wymagania, albo za słabe
    warunki oferujecie.

    Powyższa konsultacja jest bezpłatna. No rights reserved.

    --
    TLP

  • 5. Data: 2006-08-22 17:14:34
    Od: "gg" <g...@g...pl>

    ale w Warszawie akorat chyba nie ma bezrobocia, zatrudnij w Suwalkach,
    to sie ktos zglosi ;P

  • 6. Data: 2006-08-23 07:25:26
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Bayard wrote:
> [...]
    > wlasciwej osoby. Oferujemy normalne jak na Warszawe warunki (
    > powyzej sredniej ). Problem w tym ze zglaszaja sie niewlasciwe

    1) w Warszawie jest trudniej o pracownika
    2) jesli zglaszaja sie niewlasciwe osoby to mozliwe, ze ogloszenie jest
    zle zredagowane
    3) jesli zglaszaja sie wlasciwe osoby, ale nie odpowiadaja im warunki
    pracy - na to nikt nie poradzi
    4) mozliwe, ze ktos ze wczesniejszych pracownikow wyrobil wam zla
    opinie, wtedy mogloby pomoc - podanie np kwoty za ktora chcecie
    zatrudnic osobe.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 7. Data: 2006-08-23 07:36:45
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gg" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ale w Warszawie akorat chyba nie ma bezrobocia, zatrudnij w Suwalkach,
    > to sie ktos zglosi ;P

    Dokładnie, w Warszawie bezrobocie to ok 5% a więc naprawdę ci którym się już
    pracować nie chce.
    Mój kolega w świętokrzyskim był właśnie przedstawicielem handlowym, po
    politechnice (cos tam z handlem) dostawał od 800 do 1200 zł i jeszcze w
    ostatniej firmie szefostwo kazało mu busami jeździć. Chłop sie wkurzył
    wyjechał i śladu po nim nie ma ...

  • 8. Data: 2006-08-23 08:30:41
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Michał wrote:

> [...]
    > politechnice (cos tam z handlem) dostawał od 800 do 1200 zł i jeszcze w
    > ostatniej firmie szefostwo kazało mu busami jeździć. Chłop sie wkurzył
    Może go zgarneli do Obozu Pracy dla Polaków?

  • 9. Data: 2006-08-23 14:23:35
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Może go zgarneli do Obozu Pracy dla Polaków?

    hehe ale z tego co wiem wyjechał z innym kolegą do USA ...