eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacje mailem › Aplikacje mailem
  • Data: 2002-08-11 15:30:08
    Temat: Aplikacje mailem
    Od: "Konrad_" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam, mam kilka pytań związanych z wysyłaniem aplikacji drogą
    elektroniczną. Czy w mailu, który w załączniku zawiera CV i list
    motywacyjny, należy coś napisać, czy po prostu pozostawić pusty (wpisując
    tylko temat)? A odnośnie wyglądu listu motywacyjnego (wysyłanego mailem wraz
    z CV) :
    - czy należy umieszczać w lewym górnym rogu nasze dane osobowe?
    - czy umieszczamy napis "List motywacyjny"?
    - czy umieszczamy zdanie wskazujące o jakie stanowisko się ubiegamy (np.
    "dot. stanowiska Handlowca, nr. ref DH/PJ")?

    Pozdrawiam,
    Konrad_


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1