PracaGrupypl.praca.dyskusje › ANKIETA OSOBOWA

  • 1. Data: 2007-02-13 11:43:08
    Temat: ANKIETA OSOBOWA
    Od: "zalinka" <l...@o...pl>

    witam,
    jestem ciekawa jakie są konsekwencje zmyślania w ankiecie osobowej -
    właśnie w rękach mam ankietę osoby, o której wiem, że nie kończyła
    konkretnych studiów - pracuje u nas w firmie. czy to jest karalne sądowo?

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2007-02-16 19:15:57
    Temat: Re: ANKIETA OSOBOWA
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Kodeks pracy w swoich artykułach oczywiście przewiduje możliwość rozwiązania
    umowy. Oczywistym faktem jest że osoba ta popełniłą przestępstwo i podała
    nieprawdziwe dane, jeśli posługiwała się podrobionym dyplomem sprawa powinna
    ujrzeć światło chyba w policji... trzeba z tą osobą wyjaśnić kwestię Polecam
    na początek lekturę kodeksu pracy np. na
    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,74817,3902738.h
    tml i innych aktów np. na
    stronach Domy Wydawncizego ABC www.abc.com.pl