PracaGrupypl.praca.dyskusje › 100 zł/ dziennie dzięki komputerowi

  • 1. Data: 2005-03-02 10:32:00
    Temat: 100 zł/ dziennie dzięki komputerowi
    Od: "Andrzej Ś." <a...@o...pl>

    Pracownik do obsługi e-mail poszukiwany!!! Praca w domu 10-15 godzin
    tygodniowo według Twojego rozkładu!
    Nie potrzeba żadnych przedpłat, zaliczek, zadatków ani rat gotówkowych,
    płatnych z góry.
    Zarobisz 1000-5000 zł. w niepełnym wymiarze czasu lub 5000-15000 zł. w
    pełnym wymiarze czasu. Zapewnione pełne szkolenie on-line!
    Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z internetrm i dostęp do sieci
    e-mail oraz chęć dokonania zmiany!
    Skontaktuj się: a...@o...pl

  • 2. Data: 2005-03-02 10:48:26
    Temat: Re: 100 zł/ dziennie dzięki komputerowi
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Pracownik do obsługi e-mail poszukiwany!!! Praca w domu 10-15 godzin
    > tygodniowo według Twojego rozkładu!

    Gupis.

  • 3. Data: 2005-03-02 11:52:50
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Dnia Wed, 2 Mar 2005 11:32:00 +0100, Andrzej Ś. napisał(a):

    > Skontaktuj się: a...@o...pl

    Wklej na grupę, ocenimy. Potem będzie lincz. :D

    --
    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 4. Data: 2005-03-02 13:07:35
    Od: g...@p...onet.pl

    > Praca w domu 10-15 godzin
    > tygodniowo według Twojego rozkładu!
    > Zarobisz 1000-5000 zł!

    Hm... Fajnie, tylko sformulowanie "wedlug mojego ROZKLADU" budzi pewne obawy.
    Niby pieniadze sa godziwe, ale nawet za 10x tyle nie mam ochoty zaczac
    sie "rozkladac".

    Chociaz... z drugie strony i tak mnie to kiedys nie ominie, wiec moze
    rzeczywiscie zaczac sie przyzwyczajac przez te 10-15 godzin? Zwlaszcza ze za to
    placa?

    No coz, ciezka sprawa. Przemyslimy, zobaczymy.