Kto szuka:
Gi Group Poland S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta z j. włoskim (branża poligraficzna)
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres obowiązków:
• bieżąca koordynacja procesu realizacji zleceń, ewentualnych zwrotów i reklamacji,
• udzielanie klientom informacji o złożonych zamówieniach i produktach,
• wystawianie dokumentacji związanej z zamówieniami i dostawami,
• przygotowywanie ofert kalkulacji.
Nasze wymagania:
• znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1 w mowie i w piśmie oraz języka włoskiego
• doświadczenie związane z kontaktem z klientem
• znajomość obsługi MS Excel
• umiejętność kompleksowego prowadzenia zadań/projektów i dążenie do celu
• umiejętność koordynowania zadań
• asertywność
Oferujemy:
• umowę o pracę,
• program wdrożenia do organizacji i szkolenia niezbędne do samodzielnego
wykonywania pracy,
• system premiowy uzależniony od wyników pracy.
Benefity:
• dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie dziecka na preferencyjnych warunkach,
• kawa/herbata,
• miejsca parkingowe dla pracowników
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »