eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Specjalista ds. obsługi Klienta z j. włoskim (branża poligraficzna)

Kto szuka:

Gi Group Poland S.A.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta z j. włoskim (branża poligraficzna)

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków:

• bieżąca koordynacja procesu realizacji zleceń, ewentualnych zwrotów i reklamacji,

• udzielanie klientom informacji o złożonych zamówieniach i produktach,

• wystawianie dokumentacji związanej z zamówieniami i dostawami,

• przygotowywanie ofert kalkulacji.


Nasze wymagania:

• znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1 w mowie i w piśmie oraz języka włoskiego

• doświadczenie związane z kontaktem z klientem

• znajomość obsługi MS Excel 

• umiejętność kompleksowego prowadzenia zadań/projektów i dążenie do celu

• umiejętność koordynowania zadań 

• asertywność


Oferujemy:

• umowę o pracę,

• program wdrożenia do organizacji i szkolenia niezbędne do samodzielnego 

wykonywania pracy,

• system premiowy uzależniony od wyników pracy.

Benefity:

• dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie dziecka na preferencyjnych warunkach, 

• kawa/herbata, 

• miejsca parkingowe dla pracowników


Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-26

do końca oferty: 9 dni

pracodawca: Gi Group Poland S.A.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady