Kto szuka:
UNIBEP S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. administracji
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Nasze wymagania
- Wykształcenie co najmniej średnie - mile widziane osoby w trakcie studiów na kierunku administracja, ekonomia lub prawo,
- Sprawnie posługiwanie się programami pakietu MS Office,
- Obsługa urządzeń biurowych,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Komunikatywność,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (C1) – warunek konieczny.
Twój zakres obowiązków
- Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki,
- Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki,
- Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy,
- Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki,
- Obsługa poczty elektronicznej,
- Wprowadzanie i dekretowanie faktur do systemu informatycznego,
- Obsługa spotkań organizowanych w Spółce,
- Realizacja zamówień materiałów biurowych oraz spożywczych,
- Organizacja pracy poprzez zbieranie, przeglądanie i przekazywanie do obiegu korespondencji i informacji; Archiwizacja dokumentacji,
- Wystawianie faktur sprzedażowych.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę w biurze przy ul. Annopol w Warszawie
- Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy,
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, tj. dofinansowanie zajęć sportowych, darmowe konsultacje z psychologami, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »