eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

Kto szuka:

PwC

Stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas!

 

Twoja przyszła rola:

  • przygotowanie zestawień finansowych,
  • przygotowywanie rozliczeń projektowych,
  • analiza i rejestracja umów projektowych,
  • wystawianie faktur i korekt dla klientów,
  • wsparcie w procesie windykacji należności.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Aplikuj, jeśli:

  • posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań,
  • masz umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji,
  • posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego i programu Excel,
  • charakteryzuje Cię proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa,
  • masz umiejętności pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.

Mile widziane:

  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku finansowym,
  • mile widziane wykształcenie na kierunku Ekonomia / Finanse.

Firma oferuje:

Dołączając do nas zyskujesz:

  • elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne, 
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych.

Jak wygląda proces rekrutacji?

  • zaaplikuj, 
  • porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Magdą,, 
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Hiring Managerem.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-26

do końca oferty: 3 dni

pracodawca: PwC

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady