eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów

Kto szuka:

Smart-HR

Stanowisko:

Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy podległego zespołu w tym:

  • Monitorowanie i organizację pracy podległego zespołu, 
  • Ustalanie celów, zarządzanie efektywnością, motywowanie oraz budowanie zaangażowania pracowników, 
  • Organizację zastępstw w przypadku nieobecności członków zespołu,
  • Prowadzenie szkoleń oraz wdrażanie nowych pracowników, 
  • Ścisłą współpracę z pozostałymi działami firmy.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse i Rachunkowość, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi), 
  • Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, 
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excela,
  • Mile widziana znajomości branży energetycznej,
  • Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz pracowników,
  • Rozwinięte zdolności przywódcze i interpersonalne,
  • Nastawienia na realizację założonych celów, 
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Sumienności, dokładności oraz umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Wysokiej kultury osobistej.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
  • Umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferencji kandydata, 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz kwartalną premię uznaniową,
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie próbnym,
  • Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny),
  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer i telefon), 
  • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającego się lidera w zakresie doradztwa energetycznego i gazowego, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-28

do końca oferty: 46 dni

pracodawca: Smart-HR

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Którzy pracownicy powinni domagać się audytu bezpieczeństwa pracy?

    Którzy pracownicy powinni domagać się audytu bezpieczeństwa pracy?

    Audyt bezpieczeństwa to kompleksowa analiza warunków pracy oceniająca stan bezpieczeństwa i higieny pracy w danej firmie. Składa się on z wielu elementów i obszarów np. weryfikacji procesów, stanu maszyn i urządzeń, zabezpieczenia ...

  • Praca w święta, niedziele handlowe i wyprzedaże pozwoli dorobić

    Praca w święta, niedziele handlowe i wyprzedaże pozwoli dorobić

    Gorący okres świąteczny trwa w najlepsze, a w wielu branżach jest to czas wzmożonych wysiłków i okazja do podreperowania słupków sprzedażowych. Na załatanie dziur w budżetach domowych mają okazję również pracownicy gotowi do ...

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • Pracy sezonowej nie zabraknie. Ile można zarobić w wakacje?

    Pracy sezonowej nie zabraknie. Ile można zarobić w wakacje?

    Nadchodzą wakacje, a wraz z nimi wysyp ofert pracy sezonowej. Eksperci są przekonani, że i w tym roku chętni na dodatkowy zarobek nie będą mieli większych problemów ze znalezieniem zatrudnienia i to zarówno w Polsce, jak i poza jej ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...