eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › główny specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista w Wydziale Inwestycji Morskich, Departament Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej

00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sprawy z zakresu planowania i prowadzenia przez urzędy morskie prac utrzymaniowych i remontowych infrastruktury dostępowej od strony morza do portów i przystani, w szczególności poprzez: pozyskiwanie informacji oraz wyjaśnianie kwestii dotyczących stanu utrzymania infrastruktury dostępowej; gromadzenie niezbędnych danych, statystyk oraz ich analizowanie.
  • Opracowuje i prowadzi nadzór nad realizacją wieloletnich programów zapewnienia utrzymania infrastruktury dostępu od strony morza do portów i przystani morskich, w szczególności: monitoruje stopień wykonania wskaźników wynikających z realizacji programu, dokonuje ewaluacji programów wieloletnich i formułuje propozycje ich zmian, prowadzi prace związane z ustanowieniem bądź nowelizacją programu wieloletniego.
  • Prowadzi sprawy z zakresu nadzoru Ministra nad dyrektorami urzędów morskich i Morską Służbą Poszukiwania i Ratownictwa (SAR) w zakresie właściwości Wydziału, w szczególności: przeprowadza okresowe wizyty nadzorcze w miejscu prowadzenia prac utrzymaniowych, przygotowuje raporty i zalecenia z wizyt nadzorczych, przedstawia tematy z zakresu utrzymania infrastruktury dostępowej na posiedzeniach rad koordynacyjnych.
  • Bierze dział w planowaniu zamówień publicznych oraz w przygotowywaniu i przeprowadzeniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej.
  • Opracowuje projekty odpowiedzi na: interpelacje, zapytania i wystąpienia poselskie, oświadczenia i wystąpienia senatorskie, dezyderaty, opinie i wystąpienia komisji parlamentarnych oraz wystąpienia posłów Parlamentu Europejskiego, na wnioski, skargi, petycje i pytania obywateli i instytucji oraz na wnioski o udostępnienie informacji publicznej.
  • Prowadzi obsługę procesu legislacyjnego w zakresie przygotowywania projektów aktów prawnych (opracowuje projekty założeń, projekty ustaw i projektów rozporządzeń) oraz wprowadza zmiany w projektach aktów prawnych.


Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
wejście do budynku „A" i „D" przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu



Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz


- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe


- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach


UMOWA NA ZASTĘPSTWO


Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez MS Teams lub inny darmowy komunikator
możliwy do zainstalowania na telefonie)



Nie rozpatrujemy ofert, które zostały dostarczone po terminie.


UWAGA Jeśli planujesz wysłać aplikację w formie papierowej, zadbaj o to, aby wpłynęła do nas w wyznaczonym
terminie. Liczy się data wpływu do urzędu.



Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.


Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:
• https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub w obszarze związanym z gospodarką morską lub pozyskiwaniem i wykorzystaniem funduszy UE lub z nadzorem inwencyjnym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Ogólna znajomość problematyki z zakresu gospodarki morskiej, w tym zagadnień dot. inwestycji morskich
  • Znajomość zasad polityki regionalnej UE, polityki spójności UE oraz wdrażania Funduszy UE
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-08
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Infrastruktury
    ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa

    Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy DGMiZS-51/24", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-04-26

    do końca oferty: 49 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    • Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

      Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

      Od dawna mamy świadomość, że w świecie globalizacji i rosnącej konkurencji międzynarodowej, zdolność posługiwania się językami obcymi odgrywa bardzo ważną rolę. Wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego w 2022 roku ...

    • Urlop ojcowski i rodzicielski na działalności gospodarczej - jak skorzystać?

      Urlop ojcowski i rodzicielski na działalności gospodarczej - jak skorzystać?

      Po narodzinach dziecka tacie przysługuje prawo do trzech rodzajów urlopu - tacierzyńskiego, ojcowskiego i rodzicielskiego. Ten pierwszy jest zależny od urlopu macierzyńskiego, a pozostałe dwa są niezależne od siebie i urlopu branego przez ...

    • Branża IT: zarobki programistów stanęły w miejscu?

      Branża IT: zarobki programistów stanęły w miejscu?

      Branża IT słynie z dynamicznych wzrostów wynagrodzenia. W minionym i bieżącym roku zarobki programistów również rosły, ale w ostatnich kwartałach wyraźnie zaznaczyła się stabilizacja stawek oferowanych specjalistom. Co więcej, w ...

    • Gotowe projekty CV: Twoja tajna broń w poszukiwaniu pracy

      Gotowe projekty CV: Twoja tajna broń w poszukiwaniu pracy

      Pracodawcy coraz większą uwagę skupiają na tym, aby kandydat na stanowisko pracy był osobą wykwalifikowaną. Na pierwszym etapie rekrutacji możesz to udowodnić tylko poprzez swoje dokumenty aplikacyjne. Profesjonalne Curriculum Vitae i list ...

    • Pierwsza pomoc w miejscu pracy. Jakie są obowiązki firm?

      Pierwsza pomoc w miejscu pracy. Jakie są obowiązki firm?

      Jak wynika z danych GUS, tylko w I. półroczu 2023 r. zgłoszono 28 400 osób poszkodowanych w wypadkach przy pracy, czyli o 1,8% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zwiększyła się również liczba poszkodowanych przypadająca ...