eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracypomorskieObsługa klienta / Call center › katowice lub kraków

Znajdź oferty pracy

10 238 ofert w bazie

Znaleziono 4 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

branża: Obsługa klienta / Call center
województwo: pomorskie
gdzie: katowice lub kraków

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Praca - wiadomości i porady

  • Czym jest chroniczne zmęczenie i jak z nim walczyć?

    Czym jest chroniczne zmęczenie i jak z nim walczyć?

    Niekończąca się lista "to do" w głowie i w kalendarzu. Deadline’y, plany, zakupy, zajęcia dzieci. Brak czasu na cokolwiek. Paliwo się kończy i w pewnym momencie nigdy nie jesteśmy wypoczęci czy zrelaksowani. Wszystko nas boli i nadal nie ...

  • Wyjazd świąteczny w czasie L4 może skończyć się zwolnieniem z pracy

    Wyjazd świąteczny w czasie L4 może skończyć się zwolnieniem z pracy

    Przebywając na zwolnieniu lekarskim powinniśmy odpoczywać i dochodzić do zdrowia. Niektórzy mają jednak pokusę, aby w tym czasie wyjechać na wakacje albo zrobić remont. Czy to dobry pomysł? Zdaniem ekspertów z Grupy Progres to spore ...

  • GUS: średnia krajowa we IX 2023 wyższa o 10,3% r/r

    GUS: średnia krajowa we IX 2023 wyższa o 10,3% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 7379,88 zł brutto. Względem sierpnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

  • Zmiana lub utrata pracy a zasiłek chorobowy

    Zmiana lub utrata pracy a zasiłek chorobowy

    Zmieniasz pracę, jesteś w okresie wypowiedzenia i dopadła cię grypa? A może właśnie straciłeś pracę i zachorowałeś zanim znalazłeś nowe miejsce zatrudnienia? Zakład Ubezpieczeń Społecznych uspokaja - także w tym okresie ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...