eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracylubuskiespecjalista ds. obsługi klienta › warszawa - marki

Znajdź oferty pracy

10 095 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
województwo: lubuskie
gdzie: warszawa - marki

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • GUS: średnia krajowa we IX 2023 wyższa o 10,3% r/r

    GUS: średnia krajowa we IX 2023 wyższa o 10,3% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 7379,88 zł brutto. Względem sierpnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

  • Długie weekendy - jak wygląda kalendarz 2024?

    Długie weekendy - jak wygląda kalendarz 2024?

    W 2024 roku układ kalendarza sprzyja organizacji przedłużonych weekendów. W niektórych miesiącach wolnych dni może być naprawdę sporo. Ile będziemy mieć długich weekendów w 2024 roku?

  • Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Gdy zachoruje ktoś bliski, na czas opieki nad nim można pobierać zasiłek opiekuńczy - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Jednak przepisy ściśle określają, ile dni w roku możemy korzystać z tego świadczenia. Długość zasiłku ...

  • Wyjazd świąteczny w czasie L4 może skończyć się zwolnieniem z pracy

    Wyjazd świąteczny w czasie L4 może skończyć się zwolnieniem z pracy

    Przebywając na zwolnieniu lekarskim powinniśmy odpoczywać i dochodzić do zdrowia. Niektórzy mają jednak pokusę, aby w tym czasie wyjechać na wakacje albo zrobić remont. Czy to dobry pomysł? Zdaniem ekspertów z Grupy Progres to spore ...

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...