Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Lokalizacja:
Tarnobrzeg
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/0466
Obowiązki:
- realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami,
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków a także zgodnie z RODO,
- przygotowywanie umów cywilnoprawnych,
- koordynacja przepływu dokumentów pomiędzy pracodawcą a pracownikiem,
- obsługa oddelegowania pracowników do pracy za granicą, min. Belgia, Holandia, Dania,
- sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia i oddelegowania, np. zgłoszenie do ZUS, występowanie o A1 czy EKUZ,
- ewidencjonowanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym,
- przygotowywanie i wysyłanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS,
- składanie deklaracji GUS,
- prowadzenie ewidencji i monitorowanie terminów szkoleń BHP, badań lekarskich, urlopów
- sprawdzanie i rozliczanie czasu pracy,
- obsługa PPK w zakresie zgłaszania i rezygnacji,
- bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy,
- wsparcie managerów oraz pracowników we wszelkich kwestiach dotyczących obszaru kadr,
- przygotowywanie zestawień oraz raportów na potrzeby pracowników oraz kadry kierowniczej, archiwizacja dokumentów po ustaniu zatrudnienia,
- współpraca z zespołem rekrutacji i płac.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
- znajomość programu SYMFONIA
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi
Zawód:
- Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 4)
Wymagania pożądane:
Umiejętności i uprawnienia:
- znajomość programu CDN OPTIMA
- Obsługa programu R2 Płatnik
Pozostałe wymagania:
- wykształcenie wyższe: zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja lub ekonomia. Bardzo dobra znajomość zagadnień i przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz umiejętność zastosowania ich w praktyce. Znajomość przepisów i procedur oraz doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemców, również spoza UE oraz legalizacji ich pobytu - mile widziane.Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, dokładność, terminowość i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, inicjatywa i poszukiwanie usprawnień
Miejsce pracy: Mechaniczna 5, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 4
Wymagane dokumenty: skierowanie, cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »