eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Szczecin › specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Szczecin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw hydrotechnicznych w Wydziale Dróg i Budowli Morskich

70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi nadzór nad stanem technicznym morskich budowli hydrotechnicznych będących na stanie majątkowym Urzędu.
  • Zleca bieżące prace konserwacyjno-remontowe budowli hydrotechnicznych.
  • Uczestniczy w kontrolach realizacji umów zawartych w ramach wyznaczonej inwestycji.
  • Opracowywuje bieżące i długofalowe plany remontów budowli i obiektów hydrotechnicznych.
  • Przygotowuje postępowania o zamówienie publiczne w zakresie wyznaczonej inwestycji.
  • Zatwierdza i poświadcza dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie danej inwestycji.


Warunki pracy


  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

  • praca w terenie

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

  • brak podjazdów, 

  • wejścia schodami,

  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (CV), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.


WYNAGRODZENIE ZASADNICZE: 6500,00 ZŁ BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe budowlane

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
związane z realizacją inwestycji budowlanych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość procesu realizacji inwestycji, procedur administracyjnych, zasad funkcjonowania prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Obsługa specjalistycznych programów komputerowych (kosztorysowe, AutoCAD itp.)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Morski w Szczecinie
    Plac Stefana Batorego 4
    70-207 Szczecin

    lub osobiście w Kancelarii Urzędu, I piętro pok. 130

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-04-19

    do końca oferty: 47 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady