Kto szuka:
Paretti Sp. z o.o. Sp. k.
Stanowisko:
Doradca Klienta z językiem niderlandzkim
Lokalizacja:
Opole
opolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
-Odbieranie telefonów, czatów lub e-maili od użytkowników zgłaszających problemy z dostępem do aplikacji na firmowych laptopach.
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z aplikacją poprzez środki komunikacji zdalnej, takie jak telefon, czat lub e-mail.
- Zapewnienie szybkiego i skutecznego wsparcia technicznego, aby umożliwić użytkownikom kontynuację pracy.
- Wykorzystywanie dostarczonych narzędzi i wiedzy technicznej do diagnozowania i rozwiązywania problemów z aplikacją.
- Kierowanie problemami, których nie można rozwiązać samodzielnie, do zespołu współpracowników i współpraca z nimi w celu znalezienia rozwiązania.
- Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomość języka niderlandzkiego na poziowmie min. B2 do komunikacji z Klinentem oraz znajomość języka angielskiego na poziomie min. mocne B1 do codziennej komunikacji z zespołem
- Gotowość do podjęcia pierwszych kroków w obszarze IT
- Nastawienie na realizację celów
- Orientacja na rozwiązywanie problemów
- Zdolność do efektywnej komunikacji z klientem i współpracy w zespole
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »