eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyWrocławspecjalista ds. obsługi klienta › Obsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

9 964 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Wrocław

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Wyższy zasiłek macierzyński? Złóż wniosek do 17 maja

    Wyższy zasiłek macierzyński? Złóż wniosek do 17 maja

    Rodzice, którzy na 26 kwietnia br. pobierali zasiłek macierzyński, mają czas tylko do 17 maja na złożenie wniosku o ustalenie wyższej wysokości tego świadczenia. Ci, którzy tego nie zrobią, będą mieć wypłacany zasiłek w ...

  • Długie weekendy - jak wygląda kalendarz 2024?

    Długie weekendy - jak wygląda kalendarz 2024?

    W 2024 roku układ kalendarza sprzyja organizacji przedłużonych weekendów. W niektórych miesiącach wolnych dni może być naprawdę sporo. Ile będziemy mieć długich weekendów w 2024 roku?

  • Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy realizowane jest w ramach uprawnień kierowniczych pracodawcy. W konsekwencji pracodawca ma prawo wtórnie zobowiązać pracownika do świadczenia pracy (zgoda zatrudnionego nie jest wymagana) ...

  • Do wypłaty zasiłku chorobowego z ZUS potrzebny jest wniosek

    Do wypłaty zasiłku chorobowego z ZUS potrzebny jest wniosek

    Do wypłaty zasiłku chorobowego z ZUS potrzebny jest wniosek, nie wystarczy samo zwolnienie lekarskie. Należy także pamiętać, że roszczenie o zasiłek chorobowy przedawnia się po 6 miesiącach od ostatniego dnia okresu, za który zasiłek ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...