eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyKutno › Obsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

9 842 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Kutno

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

  • 141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

    141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

    W 2024 roku nawet bez wykorzystywania urlopu czeka nas 115 dni odpoczynku. Tyle jest bowiem w ciągu roku sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy. Jak dodamy do tego urlop, to okaże się, że na każdy dzień odpoczynku na pracę ...

  • Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje

    Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje

    Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...

  • Chandra powakacyjna? Oto 8 sposobów na wellbeing po urlopie

    Chandra powakacyjna? Oto 8 sposobów na wellbeing po urlopie

    Powrót do pracy po wakacjach bywa dla wielu pracowników dość traumatycznym przeżyciem, szczególnie w przypadku, gdy już od pierwszych chwil w biurze muszą mierzyć się z długą listą ASAP-ów i wypełnioną po brzegi skrzynką pocztową ...

  • Jakie wynagrodzenia w sektorze HR & legal w 2024 roku?

    Jakie wynagrodzenia w sektorze HR & legal w 2024 roku?

    Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć w 2024 roku specjaliści z branży HR & legal? Jak wynika z "Raportu Trendów & Wynagrodzeń 2024", przygotowanego przez ManpowerGroup we współpracy z portalem pracy rocketjobs.pl, na największe podwyżki w ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...