Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem szwedzkim
wygasło z dniem 2019-07-13
Ta propozycja była złożona przez Capgemini Polska Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- propozycja złożona przez pracodawcę została usunięta z naszych zasobów
- ogłoszeniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
- firma zmodyfikowała treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- niewłaściwy adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem szwedzkim, zajrzyj tutaj: Praca Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem szwedzkim
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Lublin, zajrzyj tutaj: Praca Lublin
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Ekspert IT ds. Systemów
- IT Helpdesk with Spanish
- ELEKTRYK / ELEKTRONIK
- Starszy Analityk Biznesowy
- Junior .NET Developer
- Praktyki w Zespole Wycen i Modelowania / Grupa Deal Advisory
- Inżynier Mechanik
- Senior Software Developer .NET/C#
- Junior accountant with French
- Starszy Koordynator Magazynu