Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
wygasło z dniem 2019-05-17
Ta propozycja była złożona przez Capgemini Polska Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- oferta złożona przez pracodawcę została wycofana z serwisu praca.egospodarka.pl
- zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
- zleceniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- niewłaściwy adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego, zajrzyj tutaj: Praca Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Lublin, zajrzyj tutaj: Praca Lublin
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Network Security Engineer
- Młodszy Specjalista ds. Kontrollingu
- Ekspert ds. walidacji modeli
- Staż E-commerce – SEM
- Doradca ds. Inwestycji
- Quality Engineer / Manager
- Kasjer / kasjerka w markecie budowlanym
- IT Hotline Agent
- Office 365 Coordinator
- Specjalista ds. Rekrutacji i Sprzedaży