Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta - rekrutacja online
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Kierownik Zespołu Obsługi KlientaMiejsce pracy: Kraków
Zadania:
- Zapewnienie właściwej realizacji procesów w zakresie obsługi klienta, z zachowaniem wysokiej jakości i terminowości, zgodnie z procedurami wewnętrznymi i obowiązującymi przepisami prawa.
- Zarządzanie pracą Zespołu Obsługi Klienta, wraz z zespołami podległymi. Bezpośrednia współpraca z Team Liderami zespołów funkcyjnych.
- Wdrażanie nowych kontraktów obsługi kompleksowej i nadzór nad obecnymi kontraktami od strony administracyjno-technicznej.
- Monitorowanie realizacji działań w zakresie obsługi klientów Spółki, identyfikacja problemów i rekomendowanie niezbędnych działań korygujących.
- Analiza, identyfikacja i proponowanie działań korygujących w procesach realizowanych przez Zespół Obsługi Klienta w związku ze zmieniającymi się przepisami prawa.
- Kontrola i nadzór nad rozliczeniem miesiąca przez pracowników Zespołu Obsługi Klienta w sposób terminowy i zgodnie z obowiązującymi w organizacji procedurami, w tym uzupełnianiem i aktualizowaniem w plikach i systemach wewnętrznych istotnych dla realizacji usług danych.
- Kontrola nad bieżącym uzupełnianiem i aktualizowaniem w plikach i systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych (np. BDO, SENT) istotnych dla realizacji usług, informacji dotyczących bieżących umów z klientami
- Kontrola nad prowadzoną dokumentacją i rejestrami dotyczącymi obsługi klientów, w tym zabezpieczenie właściwej archiwizacji dokumentów zgodnie z obowiązującymi w spółce procedurami.
- Sporządzanie raportów i analiz na bieżące potrzeby; budowanie, utrzymywanie oraz rozwój relacji biznesowych z obecnymi klientami i partnerami biznesowymi.
- Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego leżących w zakresie funkcji Zespołu Obsługi Klienta i zgodnych z kwalifikacjami Pracownika.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne.
- Doświadczenie w pracy w branży związanej z gospodarowaniem odpadami.
- Znajomość przepisów powiązanych z gospodarką odpadami, odpadami niebezpiecznymi, produktami ubocznymi, obsługą systemu BDO oraz umiejętność stosowania w praktyce.
- Umiejętność zarządzania zespołem pracowników.
- Umiejętności analityczne.
- Orientacja na wyniki.
- Umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji biznesowych.
- Efektywne komunikowanie się.
- Swobodna obsługa programów środowiska MS Windows (Word, Excel, PowerPoint).
- znajomość języka angielskiego w piśmie i w mowie na poziomie min. B1.
Oferujemy:
- Umowa o pracę na okres próbny 3-m-ce, a w dalszej kolejności umowa o pracę na czas określony 1 roku; jeśli obie strony nadal są zadowolone ze współpracy, wówczas umowa o pracę na czas nieokreślony.
- Narzędzia niezbędne do pracy: telefon komórkowy, laptop.
- Opieka medyczna.
- Karta MultiSport.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »