eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Katowice › starszy inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy inspektor

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach

Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor Wydział Kadr

40-042 Katowice ul. Wita Stwosza 36

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw związanych z dyscypliną służby i pracy w Komendzie Wojewódzkiej PSP;
  • prowadzenie ewidencji zaświadczeń lekarskich o czasowej niezdolności do służby;
  • sporządzanie okresowych sprawozdań i zestawień dotyczących realizowanych zadań w tym stanu zatrudnienia;
  • prowadzenie spraw związanych z planowaniem urlopów, delegowaniem pracowników, wystawianiem poleceń wyjazdów służbowych oraz prowadzenie stosownych ewidencji;
  • ustalanie wymiaru, ewidencjonowanie i rozliczanie urlopów strażaków i pracowników cywilnych Komendy Wojewódzkiej PSP oraz Komendantów Powiatowych (miejskich) PSP woj. śląskiego;
  • realizowanie spraw związanych z przyznawaniem nagród uznaniowych dla funkcjonariuszy Komendy Wojewódzkiej PSP za wykonywanie zadań służbowych w zastępstwie strażaków przebywających na zwolnieniach lekarskich.


Warunki pracy

Praca w siedzibie Komendy w godzinach pracy Komendy tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30 Budynek Komendy nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób z niepełnosprawnością na wózkach inwalidzkich). Pomieszczenia są zlokalizowane na wysokim parterze oraz I piętrze.


Warunki pracy:


Oświetlenie naturalne/sztuczne;


Obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorze komputerowym;


Praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego;


Wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów;


Realizacja zadań pod presją czasu.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Etap I - analiza merytoryczna dokumentów aplikacyjnych;


Etap II - test wiedzy;


Etap III- rozmowa kwalifikacyjna.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu spraw administracyjno - biurowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office; poczty elektronicznej; znajomość instrukcji kancelaryjnej; znajomość prawa i procedury administracyjnej.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Odporność na stres; umiejętność pracy w zespole; sprawność działania; umiejętność organizacji pracy; umiejętność analitycznego myślenia; skrupulatność; komunikatywność i kultura osobista.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka PSP w Katowicach, ul. Wita Stwosza 36, 40-042 Katowice

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-05-15

    do końca oferty: 55 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady