eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Bielany Wrocławskie › Strategic Customer Service Specialist

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Strategic Customer Service Specialist


wygasło z dniem 2019-03-26


Ta propozycja była złożona przez Devire


Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:

  • oferta złożona przez pracodawcę została usunięta z serwisu praca.egospodarka.pl
  • zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość pracowników
  • firma zmodyfikowała treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • niewłaściwy adres WWW ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Produkcja / Przemysł, zajrzyj tutaj: Praca Produkcja / Przemysł
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Strategic Customer Service Specialist, zajrzyj tutaj: Praca Strategic Customer Service Specialist
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Bielany Wrocławskie, zajrzyj tutaj: Praca Bielany Wrocławskie

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Pracownik produkcji turbin do wiatraków
  • Program Manager
  • Specjalista Utrzymania Ruchu
  • Koordynator ds. Niezawodności (obszar utrzymania ruchu)
  • Pracownik utrzymania ruchu
  • Monter / Mechanik
  • SZWACZKA/ KRAWCOWA
  • Monter/ka - Operator/ka maszyn
  • Monter/- ka - 17,5 zł brutto za godzinę + premię
  • Pracownik produkcji Mielec

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • Kto da więcej? Zarobki Polaków w obietnicach wyborczych

    Kto da więcej? Zarobki Polaków w obietnicach wyborczych

    Większość ogólnopolskich komitetów wyborczych w swoich programach przedstawia propozycje dotyczące polskiego systemu podatkowego. Eksperci inFakt sprawdzili, jakie byłyby zarobki Polaków, gdyby w życie weszły zmiany proponowane przez ...

  • Od 1 kwietnia wyższe odszkodowanie za wypadek przy pracy

    Od 1 kwietnia wyższe odszkodowanie za wypadek przy pracy

    Od 1 kwietnia wzrośnie wysokość jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy i chorób zawodowych - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ubezpieczony ...