Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl
Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?
1 lipca br. zostanie odwołany stan zagrożenia epidemicznego w Polsce. Konsekwencją prawną tego będą zmiany szeregu regulacji oraz ważności niektórych dokumentów. Dotyczą one zarówno pracowników, jak i pracodawców. Co się zmieni?
Handel w niedzielę: projekt ustawy w zakresie wynagrodzenia pracowników budzi wątpliwości
Obecne zapisy w projekcie ustawy budzą wątpliwości dot. sposobu obliczenia wynagrodzenia za czas pracy w niedziele. Projektowany przepis mówi, że pracownikowi za ten dzień przysługuje wynagrodzenie w podwójnej wysokości. I o ile w przypadku ...
7 mitów na temat pracy w branży Business Support Services
Business Support Services (BSS) to jeden z najprężniej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki. Branża boryka się jednak z wieloma mitami, z którymi postanowili się rozprawić eksperci z Grafton Recruitment.
Dzień wolny za święto w sobotę. Kiedy przysługuje i jak odebrać wolne za 11 listopada?
Chociaż tegoroczny Dzień Niepodległości 11 listopada wypada w sobotę, to pracownicy nie stracą prawa do wypoczynku z tego tytułu. Według obowiązujących przepisów pracodawca musi udzielić dnia wolnego od pracy w innym terminie dla osób ...
Delegowanie kierowcy zawodowego za granicę - nowe obowiązki przewoźnika
Niedawna nowelizacja kodeksu pracy wprowadziła nowe obowiązki nałożone na pracodawcę wobec kierowców, wyjeżdżających w międzynarodowe trasy. O czym warto poinformować swojego pracownika, by nie narazić się Państwowej Inspekcji Pracy ...