PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot ekwiwalentu za urlop › zwrot ekwiwalentu za urlop
    From: "Agnieszka" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zwrot ekwiwalentu za urlop
    Date: Mon, 14 Apr 2003 20:47:13 +0200

    Z koncem pazdziernika odeszlam z firmy. W listopadzie i grudniu wyplacono mi
    ekwiwalent za 1 dzien urlopu. Nawet nie zwrocilam uwagi na to ze dwa razy
    firma wyplacila mi to samo. Teraz upomnieli sie o zwrot. Czy musze oddac te
    pieniadze? powiem szczerze, ze nie bardzo mi sie to usmiecha z kilku
    powodow:
    po pierwsze firma nie wyplacila mi wszystkich nadgodzin mimo, ze bylo to
    ustalane (pozniej mowili, ze juz nie pamietaja ile to bylo i nic nie wiedza
    o moich ustaleniach z dyrektorem)
    po drugie nie mam zamiaru korygowac zeznania rocznego, bo chyba musialabym
    to zrobic, a to zajeloby mi troche czasu (a czas to pieniadz:))
    po trzecie przez calyokres pracy firma ani razu nie wyplacila mi
    wynagrodzenia w terminie i w takiej kwocie jak mi sie nalezalo (zwykle
    staralam sie korygowac i pilnowac, ale roznie to bywalo) nie musze mowic, ze
    odsetek karnych w zyciu nie zobaczylam.

    Poradzcie, czy musze zwracac im te pieniadze, czy nie? Dodam, ze na
    przelewie wyraznie jest zaznaczone, ze to ekwiwalent za urlop.

    Pozdrawiam
    Agnieszka