PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    From: "Sławek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Date: Wed, 1 Jun 2005 21:57:28 +0200

    Od ostatnich tygodni męczy mnie cały czas pewna kwestia.........

    Czy jedynym wymogiem żeby otrzymać pracę jako informatyk (powiedzmy
    dokładnie jako np. help desk), jest posiadanie mgr inż informatyki???Czy
    osoba, która (niestety) nie ukończyła studiów wyższych z informatyki (z
    różnych przyczyn),tylko z zupełnie innego kierunku (np. ekonomia), ale która
    sama się interesuje IT, robi kursy, certyfikaty (M$, Cisco itp..........),
    która jest samoukiem , nie ma możliwości otrzymania fajnej, ciekawej pracy w
    dziale IT???? Ciekaw jestem co o tym sądzicie. Czy osoba, która pracuje już
    w jakiejś firmie jako pomoc techniczna (HD), nie posiadająca w/w
    wykształcenia ma szansę znaleźć pracę w innej firmie, lepszej, bardziej
    rozwojowej, lepiej płatnej, również jako informatyk? Tylko proszę, nie
    piszcie mi tutaj znowu, o tzw. "informatykach" psujących
    rynek............Śledzę jakiś czas tą grupę i wiem, że nasmiewacie się z
    takich tzw. "fachowców". Proszę o poważne podejście do sprawy:)).

    Pozdrawiam.
    Sławek.