PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana pracy z dnia na dzień

  • 1. Data: 2003-07-16 06:23:24
    Temat: zmiana pracy z dnia na dzień
    Od: k...@o...pl

    Witam wszystkich

    Dlaczego opłaca się zmieniać prace przechodząc do nowej firmy z dnia na dzień
    tzn. zaczynam prace w nowej firmie dzień po zakończeniu się okresu
    wypowiedzenia w poprzedniej firmie?? Dzięki za odpowiedzi!

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-16 07:45:15
    Temat: Re: zmiana pracy z dnia na dzień
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > tzn. zaczynam prace w nowej firmie dzień po zakończeniu się okresu
    > wypowiedzenia w poprzedniej firmie?? Dzięki za odpowiedzi!

    Witam,
    dlatego, dlaczego bardziej opłaca się zarabiać niż nie zarabiać.
    Paweł

  • 3. Data: 2003-07-16 07:53:45
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    k...@o...pl napisał:

    > Dlaczego opłaca się zmieniać prace przechodząc do nowej firmy z dnia na dzień
    > tzn. zaczynam prace w nowej firmie dzień po zakończeniu się okresu
    > wypowiedzenia w poprzedniej firmie?? Dzięki za odpowiedzi!

    Bo jest trochę prawdy w powiedzeniu - "niezastąpieni nie awansują", lub
    nie psuj tego co dobrze działa? - zasugeruję lekko
    psychologicznie/socjologicznie, że dla pracodawcy ludzie już pracujący i
    sprawdzający się na stanowiskach stanowią elementy trybików, których
    albo sie już nie widzi, albo nie chce się zmieniać bo wszystko dobrze
    działa? ;)

    Flyer

  • 4. Data: 2003-07-16 08:22:00
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    k...@o...pl napisał:

    > Dlaczego opłaca się zmieniać prace przechodząc do nowej firmy z dnia na dzień
    > tzn. zaczynam prace w nowej firmie dzień po zakończeniu się okresu
    > wypowiedzenia w poprzedniej firmie?? Dzięki za odpowiedzi!

    No to jeszcze starym indiańskim zwyczajem odpowiem z drugiej mańki - bo
    szansa na znalezienie innej pracy może się zdarzyć za jakieś 2 lata -
    brać co dają i uciekać. :)

    Flyer

  • 5. Data: 2003-07-16 11:53:54
    Od: "alek" <a...@o...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tzn. zaczynam prace w nowej firmie dzień po zakończeniu się okresu
    > wypowiedzenia w poprzedniej firmie?? Dzięki za odpowiedzi!

    Czy poprzednie posty Ciebie zadowalały?
    Tobie chyba chodziło o dlaczego warto nie mieć przerw w zatrudnieniu?
    Ja niewiem dokładnie na ten temat. Może kwestia urlopów?
    Patrzyłeś w kodeksie pracy?

    Pzdr

  • 6. Data: 2003-07-16 14:13:51
    Od: k...@o...pl

    Witam

    > Czy poprzednie posty Ciebie zadowalały?

    Trafiłeś w 10 - sądzę że autorzy poprzednich postów nie zrozumieli pytania -
    oczywiście chodziło mi o aspekty prawne a nie o aspekty ideologiczne związane
    ze zmianą pracy :)

    > Ja nie wiem dokładnie na ten temat. Może kwestia urlopów?

    też tak podejrzewam!

    > Patrzyłeś w kodeksie pracy?

    nie - wolę zapytać doświadczonych grupowiczów!

  • 7. Data: 2003-07-16 22:32:00
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    k...@o...pl napisał:

    > nie - wolę zapytać doświadczonych grupowiczów!

    Ja to doświadczony w szukaniu pracy bez wyników jestem, ale znów sie
    odezwę - nie znam przepisów wymagających tzw. ciągłości zatrudnienia,
    ale bardzo rzadko w ogłoszeniach o pracę jest takie coś wymagane, z tym
    że chodzi o najbardziej kanalarskie roboty [bez obrażania kogokolwiek -
    roboty gdzie trafiają albo osoby nic nie umiejące albo zdesperowane
    CHWILOWO szukające jakiejkolwiek pracy] typu ochroniarz. Samo pojęcie
    odeszło w niebyt chyba razem z socjalizmem. Ale zbyt długo wakacjować
    się też nie radzę, z powodów nie ideologicznych, ale własnie takich, że
    nie możesz [a może możesz? ;)] być pewien, kiedy znajdziesz nową robotę.

    Flyer