PracaGrupypl.praca.dyskusje › żaświadczenie o uregulownym wojsku

  • 1. Data: 2003-03-08 22:11:46
    Temat: żaświadczenie o uregulownym wojsku
    Od: "Artur Żmudzki" <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Instytucja życzy sobie żaświadczenia o uregulowanym stosunku
    do służby wojskowej. Dokumenty jakie ja posiadam to orzeczenie
    lekarskie orzekające "D" oraz wpis w książecce wojskowej
    o prezniesieniu do rezerwy.

    Potrzebny jest dodatkowy, specjalny kwit z WKU ?

    pozdrawiam
    Art

  • 2. Data: 2003-03-09 11:06:06
    Temat: Re: żaświadczenie o uregulownym wojsku
    Od: "remm" <r...@p...onet.pl>

    Ja myślę, że sama książeczka już wystarczy.