PracaGrupypl.praca.dyskusje › z pl.praca.oferowana - jestem ciekaw kto sie zgłosi ?

  • 1. Data: 2003-08-23 18:56:08
    Temat: z pl.praca.oferowana - jestem ciekaw kto sie zgłosi ?
    Od: "Maciej_NT" <m...@i...pl>

    Przyjmiemy przedstawicieli z terenu całego kraju.

    ALARMY, MONITORING - 20zł miesięcznie

    kurde stawka jakby azerbejdżańska !!!
    może sie zgłosić ?
    może kitują ? może będzie więcej ?

    Maciej_NT

    --
    Maciej_NT
    m...@i...pl

  • 2. Data: 2003-08-23 20:33:57
    Temat: Re: z pl.praca.oferowana - jestem ciekaw kto sie zg?osi ?
    Od: r...@r...pl

    > ALARMY, MONITORING - 20z? miesi?cznie
    >
    > kurde stawka jakby azerbejd?a?ska !!!
    > mo?e sie zg?osi? ?
    > mo?e kituj? ? mo?e b?dzie wi?cej ?

    ... a moze przeczytasz to jeszcze ze trzy razy i zrozumiesz ;-) ?

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!