PracaGrupypl.praca.dyskusjewysyłanie aplikacji gdy firma sie nie ogłasza › wysyłanie aplikacji gdy firma sie nie ogłasza
  • Data: 2002-09-16 11:26:45
    Temat: wysyłanie aplikacji gdy firma sie nie ogłasza
    Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Postanowiłam w ramach aktywnego poszukiwania pracy, wysłać swoją aplikację
    do firm, w których chciałabym pracować, a które aktualnie nie ogłaszają się,
    że szukają pracowników.
    I mam dylemat, do kogo zaadresować taką aplikację.
    Czy na "ogólny" adres firmy, czy też może na dział kadr ( a co jeśli ta
    firma takowego nie posiada?).
    Proszę o podpowiedź.

    A pytanie drugie - czy pisać w liście motywacyjnym, o jakie stanowisko ew.
    się ubiegam np.: w dziale marketingu, czy też ogólnie napisać, jaka praca
    mnie interesuje?

    pozdrawiam cieplutko
    misiczka z Wrocławia
    GG 643296 ICQ 54135378
    --
    Nie stawiaj sprawy na ostrzu noża, bo możesz ją zarżnąć