PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie zmieniające a odelegowanie

  • 1. Data: 2004-10-10 10:49:57
    Temat: wypowiedzenie zmieniające a odelegowanie
    Od: "Joanna Pieńkowska" <j...@a...pl>

    Witam serdecznie

    dostałam w pracy wypowiedzenie zmieniające które dotyczy miejsca pracy. W
    umowie miejscem pracy jest Warszawa. Po zaakceptowaniu wypowiedzenie nowym
    miejscem pracy będzie miejscowość znajdująca się o 40 km od Warszawy
    (Błonie). Okres wypowiedzenie upływa z dniem 01.01.2005 r. Po tym okresie
    będą obowiązywały mnie nowe warunki. Już teraz wiem że nie zgodzę się na
    nie. Chcę odejść z firmy dlatego jutro mam zamiar złożyć na piśmie odmowę
    przyjęcia nowych warunków. Wszystko byłoby dobrze gdyby nie to że w nowe
    miejsce muszę dojeżdżać już od dwóch tygodni. Gdy pytam się na podstawie
    jakich przepisów mam tam dojeżdżać szefowa odpowiada mi że jest to forma
    oddelegowania. Jednak przy oddelegowaniu firma powinna mi zwracać pieniądze
    za poniesione koszty przejazdu, które bardzo wzrosły.Oczywiście nie ma
    zamiaru tego zrobić. Wiem też że firma może mnie przenieść na okres trzech
    miesięcy na inne stanowisko ale raczej nie do innej miejscowości. Co mogę w
    tej sytuacji zrobić? Nie chcę tam dojeżdżać. Pomóżcie. Czy powinam zgłosić
    się do inspekcji pracy ?