PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kodeks cywilny a umowa z pracownikiem.

  • 1. Data: 2004-10-10 10:35:59
    Temat: Kodeks cywilny a umowa z pracownikiem.
    Od: misiek <m...@n...pl>

    Witam serdecznie,

    Moje pytanie jest nastepujace, jaka umowe zawrzec z pracownikiem aby
    przedmiotem umowy bylo (dzielo??) "pozyskanie klineta, nawiazanie z
    klientem wlasciwych relacji, czego rezultatem ma byc podpisana umowa", a
    forma wynagrodzenia to tylko prowizja z tyt srodkow otrzymanych.

    Bardzo prosze o pomoc w tym temacie, czy umowa o dzielo bedzie sie
    nadawac?? Przeczytalem kodeks cywilny od 627 do 646 i nie jestem pewien
    czy tego typu przedmiot podejdzie pod dzielo.

    Moze maja Panstwo jakies propozycje co do sformuowania przedmiotu w inny
    sposob, wlasciwy jednak z tym samym efektem oraz formy rozliczenia.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-10 10:46:29
    Temat: Re: Kodeks cywilny a umowa z pracownikiem.
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Moze maja Panstwo jakies propozycje co do sformuowania przedmiotu w inny
    > sposob, wlasciwy jednak z tym samym efektem oraz formy rozliczenia.

    Może umowa agencyjna? (art. 758kc. i kolejne).

    L.

  • 3. Data: 2004-10-10 13:31:15
    Od: misiek <m...@n...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Może umowa agencyjna? (art. 758kc. i kolejne).

    niestety nie ma takiej mozliwosci, poniewaz potecjalny pracownik nie
    bedzie prowadzil wlasnej dzialalnosci.