PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie zmieniajace... › wypowiedzenie zmieniajace...
  • Data: 2007-08-15 11:41:17
    Temat: wypowiedzenie zmieniajace...
    Od: "gardziej" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    helo!
    zylem wczesniej w przekonaniu, ze zgodnie z art. 42 § 1 k.p. przepisy o
    wypowiedzeniu umowy o pracę stosuje się odpowiednio do wypowiedzenia
    warunków pracy i płacy. i mam teraz maly problem z moich bylym pracodawca.
    nie przyjalem wypowiedzenia (likwidacja dzialu, propozycja innej pracy).
    pracodawca teraz uwaza, ze odprawa mi sie nie nalezy, cyt. "brak podstawy
    prawnej" i ze powinienem oddac kase za studia podyplomowe, ktore mi
    finansowal, a ktore byly mi potrzebne na poprzednim stanowisku... jak to
    jest z tym, jakie kroki podjac i czy jest o co walczyc?
    pozdrawiam
    p.g.