PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie a zaleglosci › wypowiedzenie a zaleglosci
  • Data: 2004-03-01 14:43:27
    Temat: wypowiedzenie a zaleglosci
    Od: "niepokor" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    przegladalem juz archiwum ale tak do konca nie jestem pewien wnioskow,
    takze...
    moj boss notorycznie zalega mi z kasa, spoznienia oczywiscie sa coraz
    wieksze. zastanawiam sie, miedzy innymi w zwiazku z tym, nad ewakuajca
    z przegladanych postow wywnioskowalem, ze w zasadzie moge zlozyc
    wypowiedzenie, pojsc sobie do domu a nadkierownik i tak bedzie musial mi
    zaplacic za okres wypowiedzienia, czyli 3 miesiace (pracuje ponad 3 lata).
    wystarczy tak lub nie :)
    dzieki

    pozdrawiam
    willi