PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie ....

  • 11. Data: 2003-05-04 18:07:17
    Temat: Re: wypowiedzenie ....
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    > raczej po to by dalej móc pracować, mimo swoich wad to fajna firma
    > pzdr
    > seba
    >
    > Nie potrafię przyzwyczaić się do takich zbójeckich form działania, moja
    firma (e tam moja, ta w której pracuję) płaci za nadgodziny, pilnuje zasad
    kodeksowych i jest Ok. Draństwo pracodawców irytuje mnie okrutnie i chyba
    nie mogłabym prowadzić spraw kadrowych w firmie z zaszady działającej na
    niekorzyśc pracownika. wylali by mnie jak nic.
    seba mam nadzieję, że znajdziesz dobą pracę w sensownej firmie czego Ci
    życzę
    JO

  • 12. Data: 2003-05-05 09:17:10
    Od: "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl>

    [ciach]
    > seba mam nadzieję, że znajdziesz dobą pracę w sensownej firmie czego Ci
    > życzę
    > JO

    ja też sobie tego życzę i innym grupowiczą będących w potrzebie :),

    a tak apropos to odebrałem tę niszczęsną przesyłkę :(, (dziś tj. 05.05.2003)
    i co czytam w niej że z dniem 30.04.2003 (mam wątpliwości) zostaję zwolniony
    z powodu redukcji etatów (tu się zgadzam - trudno) a dalej że okres
    wypowiedzenia mija 31.05.2003 :(.

    wg pani prawnik z PIP liczy się data odebrania wypowiedzenia (czyli
    5.05.2003) a to co jest napisane nie może być sprzeczne z kodeksem pracy,
    czyli data 31.05.2003 jest nie istotna i datą kończącą moją pracę w firmie
    jest 30.06.2003, i to mnie satysfakcjonuje, jeśli oczywiście można mówić o
    satysfakci w takim momencie.

    pzdr
    seba

  • 13. Data: 2003-05-28 06:47:49
    Od: "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Jo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > możliwości odbioru ze względu na dni świąteczne. Skoro nie wiesz od kogo
    > jest przesyłka i co zawiera w poniedziałek idź normalnie do pracy. Nie
    > musisz być aż tak domyślny.
    > Wypowiedzenie mogą ci wręczyć tak jak zostało wystawione z datą 28.04, ale
    > KONIECZNIE PODPISUJĄC OTRZYMANIE WYPOWIEDZENIA WSTAW DATĘ - OTRZYMANO
    > DNIA.......
    > pozdrawiam JO
    > napisz jaki przebieg ma sprawa - jak zachował się pracodawca.
    > a po kilkanaści godzin dziennie jak pracujesz to rozumiem, że po to by

    Heh, :)

    dostałem ten dodatkowy miesiac,
    pracodawca pozwolił mi dalej wykonywać moje obowiązki do 30 czerwca tego
    roku,
    i nawet na urlop zalegly i tego roczny nie planuje mnie wyslac, wiec
    powinienem dostac ekwiwalent :),
    i odprawe, ciekawe czy dostane premier za 1 kw. 2003 roku, bo z moich
    wyliczen tak powinno sie stac,
    pzdr
    seba